ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГОВОЇ ПОВЕДІНКИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З ПОЗИЦІЙ ЕКОПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
Анотація
Досліджуються особливості копінгової поведінки представників певної професійної групи — викладачів вищого навчального закладу. Проаналізовані копінгові стратегії — когнітивні, емоційні та поведінкові — та специфіка їх прояву у представників жіночої та чоловічої вибірки; здійснено їх порівняльний аналіз. Копінгова поведінка розглядається з позицій психологічної екологічності життєвого простору викладача вищого навчального закладу.
Посилання
Баришева О. І. Стресові чинники у життєвому просторі викладача вищого навчального закладу.
Бодров В. А. Психологический стресс: развитие учений и современное состояние проблемы. — М.: Изд-во Ин-та психологии РАН, 1995. — 336 с.
Кризисная психология. Справочник практического психолога / Сост. С. Л. Соловьева. — М.: АСТ; СПб.: Сова, 2008. — 286 с.
Куликовский Я. В. Стресс и психическое здоровье преподавателя // Психол. журн. — 2001. — № 3. — С. 19–25.
Леонова А. Б. Комплексная стратегия анализа профессионального стресса: от диагностики к профилактике и коррекции // Психол. журн. — 2004. — № 2. — С. 75–85.
Нартова-Бочавер С. К. “Coping behavior” в системе понятий психологии личности // Психол. журн. — 1997. — Т. 18, № 5. — С. 20–30.
Постылякова Ю. В. Ресурсы совладания со стрессом в разных видах профессиональной деятельности // Психол. журн. — 2005. — № 6. — С. 35–43.