ГЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ У ШКОЛЯРІВ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
Анотація
Дослідження, присвячені теоретичному аналізу сучасного стану гендерної ідентичності школярів, свідчать, що андрогінна поведінка, яка вбирає в себе все краще з обох статевих ролей, позитивно впливає на соціальний і психологічний статуc.
Посилання
Берн Ш. Гендерная психология. — СПб.: Прайм-Еврознак, 2001. — 320 с.
Вейнигер О. Пол и характер: Принципиальное исследование: Пер. с нем. — М.: Терра, 1992. — 480 с.
Виноградова Т. В., Семенов В. В. Сравнительное исследование познавательных процессов у мужчин и женщин: роль биологических и социальных факторов // Вопр. психол. — 1993. — С. 63–71.
Гіденс Е. Соціологія / Пер. з англ. В. Шовкун, А. Олійник. — К.: Основи, 1999.
Горностай П. П. гендерна соціалізація та становлення гендерної ідентичності. Основи теорії гендеру: Навч. посіб. — К.: К.І.С., 2004. — 536 с.
Горностай П. П. Социализация личности и психологические роли // Теоретические и прикладные вопросы психологии: материалы юбилейной конференции “Ананьевские чтения-97”. — СПб., 1997. — Вып. 3. — Ч. 1. — С. 325–330.
Говорун Т. В., Кікінеджи О. М. Стать та сексуальність: Психологічний ракурс. — Тернопіль: Навч. кн. Богдан, 1999. — 248 с.
Говорун Т. В., Кікінеджі О. М. Гендерна психологія: Навч. посіб. — К.: Вид. центр “Академія”, 2004. — 248 с.
Джонсон Р. А. Он. Глубинные аспекты мужской психологии: Пер. с англ. — Х.: Фолио; М.: Ин-т общегуманит. исслед., 1996. — 190 с.
Джонсон Р. А. Она. Глубинные аспекты женской психологии: Пер. с англ. — Х.: Фолио; М.: Ин-т общегуманит. исслед., 1996. — 124 с.
Эриксон Э. Идентичность: Юность и кризис: Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1996. — 341 с.
Кон И. С. Социология личности. — М.: Политиздат, 1967. — 383 с.
Кочарян А. С. Личность и половая роль: Симптомокомплекс маскулинности/феминности в норме и патологии. — Х.: Основа, 1996. — 127 с.
Клецина И. С. Гендерная социализация: Учеб. пособие. — СПб., 1998.
Кікінеджи О. М. Формування гендерної культури молоді: проблеми і перспективи // Шляхи освіти. — 2004. — № 1. — С. 27–29.
Мниховский А. Женственность. — 3-е изд. — К., 1885. — 47 с.
Майерс Д. Социальная психология. Интенсивный курс. — СПб.: Прайм — Еврознак, 2002.
Основи теорії гендеру: Навч. посіб. — К.: К.І.С., 2004. — 536 с.
Гендерные аспекты самореализации личности: Учеб. пособие к семинару. — М., 1996.
Практикум по гендерной психологии / Под ред. И. С. Клециной. — СПб., 2003. — 398 с.
Психология личности: Словарь-справочник / Под ред. П. П. Горностая и Т. М. Титаренко. — К.: Рута, 2001. — 71 с.
Синдром “професійного вигорання” та професійна кар’єра працівників освітніх організацій: гендерні аспекти / За ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушки, Т. В. Зайчикової. — К., 2004. — 214 с.
Симонов В. П. Учет гендерных различий в образовательном процессе // Педагогика. — 2005. — № 4. — С. 40–44.
Терешкова Е. Ю. Роль школы в процессе гендерной социализации личности: Доклад 25.11.2003 / Под ред. Д. Ю. Столярова, А. С. Заикина.
Томпсон Д. А., Пристли Д. Социология: Вводный курс. — М.: АСТ; Л.: Инициатива, 1998. — 483 с.
Хорни К. Женская психология: Пер. с англ. — СПб.: Вост.-Евр. ин-т психоанализа, 1993. — 224 с.
Цокур О. С., Іванова І. В. Основи гендерного виховання / Гендерний розвиток у суспільстві: конспекти лекцій. — К.: Фоліант, 2005. — 315 с.
Ярская-Смирнова Е. Р. Возникновение и развитие гендерных исследований в США и Западной Европе // Введение в гендерное исследование. Ч. 1: Учеб. пособие. — Харьков: ХИГИ; СПб.: Алетейя 2001.