СУБ’ЄКТИВНІ УЯВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРО ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ І ЧИННИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ
Анотація
Розглянуто теоретичне дослідження специфіки формування професійно значущих якостей майбутніх медичних психологів у вищому навчальному закладі. Подається прогностична модель професійної підготовки майбутніх спеціалістів. Визначено професійно значущі якості майбутнього медичного психолога. На підставі теоретичного аналізу обґрунтовано положення, що традиційні форми підготовки у вищому навчальному закладі повністю не забезпечують формування такої важливої складової професійної успішності, як комплекс професійних якостей, а тому мають бути доповнені новітніми цілеспрямованими навчально-виховними впливами, конкретно зорієнтованими на формування та розвиток професійно значущих якостей.
Посилання
Вітенко І. С. Особливості сучасної психологічної підготовки лікарів в Україні // Актуальні проблеми післядипломної підготовки лікарів: Тези доп. — К. [Б. в.], 1994. — С. 23–24.
Волков В. Т., Стрелис А. К., Караваева Е. В., Тетенев Ф. Ф. Личность пациента и болезнь. — Томск: Сиб. мед. ун-т, 1995. — 328 с.
Вороненко Ю. В., Москаленко В. Ф. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2000. — 680 с.
Лежепекова Л. Н., Якубов Б. А. Психогигиена и психопрофилактика в работе практического врача. — Л.: Медицина, 1982. — 184 с.
Любан-Плоцца Б. Психосоматичний хворий на прийомі у лікаря. — К.: АДЕФ-Україна. — 1997. — 328 с.
Менделевич В. Д. Клиническая и медицинская психология: Практ. руководство. — М.: МЕДпресс, 2001. — 592 с.
Ташлыков В. А. Психология лечебного процесса. — М.: Медицина, 1984. — 191 с.
Хунданов Л. Л., Батомонцева Т. В., Хунданова Л. Л. Тибетская медицина. — М.: Прометей, 1993. — 288 с.
Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції. — К.: Либідь, 1996. — 262 с.