ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ ТА ЇХ ВИЯВ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Анотація
Аналіз наукових джерел з проблеми комунікативних бар’єрів студентської молоді показав недостатню розробленість цієї теми у вітчизняній і зарубіжній літературі. Викладені підходи можуть бути корисні при вивченні поставленої проблеми.
Посилання
Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. — СПб.: Лениздат, 1992. — 400 с.
Грановская Р. М. Элементы практической психологии. — СПб.: Свет, 1997. — 608 с.
Знаков В. В. Понимание в познании и общении. — М.: Ин-т психологии РАН, 1994. — 237 с.
Корнєв М. Н., Коваленко А. Б. Соціальна психологія. — К., 1995. — 304 с.
Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка. — М.: Педагогика-Пресс, 1994. — 528 с.
Поршнев Б. Ф. Контрсуггестия и история. — М.: Светоч, 1971. — 140 с.
Справочная книга: Общение. — М.: Междунар. Центр дистанционного обучения “ЛИНК”, 1992. — 139 с.
Шрейдер Ю. А. О семантических аспектах теории информации // Теоретические проблемы информатики. — М.: Мысль, 1968. — 203 с.