ЗАСТОСУВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕКОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

  • А. М. ЛЬОВОЧКІНА

Анотація

Висвітлено питання застосування дискусійних методів у практиці екологічної освіти. Дискусійні методи належать до активних методів викладання і включають у себе такі методики, як “мозковий штурм”, “круглий стіл” і ділова гра. Ці методи сприяють формуванню екологічної свідомості та екологічної культури.

Посилання

Грезе Е. В. Комплексная методика развития субъективного отношения к природе “Автобиография” // Актуальні проблеми психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. — К., 2006. — Т. 7, вип. 8. — С. 228–236.

Джонсон Д. Инженерное и художественное конструирование. — М., 1976. — 250 с.

Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое обучение. — Л.: Изд-во Ленинград. ун-та., 1985. — 167 с.

Пиаже Ж. Избранные психологические труды. — М., 1969. — 659 с.

Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные группы: теория и практика. — М.: Прогресс, 1990. — 368 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-09

Як цитувати

ЛЬОВОЧКІНА, А. М. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕКОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (4 (23), 217-221. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1885

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають