МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ДЖЕРЕЛА УПРАВЛІННЯ
Анотація
Цивілізована економіка будується на зростанні ролі морально-психологічного чинника в управлінні (від лат. moralis, mores — вдача, натура, склад душі, звичка; етимологічно це слово збігається з грецьким ethos, що також означає “вдача", “звичка”; ми дотримуємося тієї точки зору, згідно з якою ці поняття є синонімами, адже в нашому контексті їх розмежування є несуттєвим). Отже, є закономірним процес актуалізації значення етико-психологічного потенціалу особистості в управлінні. Водночас практична управлінська діяльність показує, що не завжди керівники дотримуються етичних норм, не завжди їхні дії, вчинки, поведінка набувають в різних країнах однакової етичної форми та етичної оцінки. Все це ще раз підкреслює важливість етико-пси- хологічних питань не лише у сфері міжнародних ділових відносин, а й у сфері вітчизняного управління
Посилання
Зазыкин В. Г, Чернышев А. П. Менеджер: психоло-гические секреты профессии. — М., 1992. — 165 с.
Кредісов А. І., Панченко Є. Г., Кредісов В А. Мене¬джмент для керівників. — К.: Т-во 'Знання', 1999. — 556 с.
Орбан Л. Э., Гриджук Д. Н. Социально-психологи¬ческие аспекты предпринимательства и управления. — Ивано-Франковск: Знание, 1995. — 164 с.
Орбан-Лембрик Л. Е. Соціально-психологічні осо-бливості підприємницької діяльності // Філософія, соціо¬логія, психологія: 36. наук. пр. — Івано-Франківськ: Плай, 1998. - Вип. 2. - Ч. 1. - С. 3-10.
Орбан Л. Е., Гриджук Д. М. Соціальна психологія особистості: практичні поради діловим людям. — К.: Банк 'Україна', 1997. — 108 с.
Швапьбе В., Швальбе X. Личность, карьера, ус¬пех. — М.: Прогресс, 1993. — 240 с.
Шепель В. М. Настольная книга бизнесмена и ме-неджера. — М.: Финансы и статистика, 1992. — 240 с.