ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Л. М. КАРАМУШКА

Анотація

Нами було проведено дослідження психоло­гічних особливостей професійної адаптації вчи­телів. У дослідженні взяли участь понад 100 ке­рівників закладів середньої освіти різних регіонів України, які були слухачами Центрального інсти­туту післядипломної педагогічної освіти АПН України.

Посилання

Джуэлл Л. Индустриально-организационная психо-логия: Учеб, для вузов. — СПб.: Питер, 2001.

Занковский А. Н. Организационная психология: Учеб, пособие для вузов. — М.: Флинта, МПСИ, 2000.

Карамушко Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти. — К.: Ніка-Центр, 2000.

Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). — К.: МАУП, 2000.

Практикум по психологии менеджемента и профес-сиональной деятельности / Под ред. Г. С. Никифорова, М. А. Дмитриевой, В. М. Снетково. — СПб.: Речь, 2001.

Свенцицкий А. Л. Социальная психология управ¬ления. — Л.: Изд-во Ленингр. ун-та, 1986.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

КАРАМУШКА, Л. М. . (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 172-173. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4056

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають