ФАХОВИЙ ВІДБІР ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Анотація
Висвітлюються сучасні проблеми профорієнтаційної роботи, зокрема розглядаються психолого-педагогічні напрями фахового відбору як важливого початкового етапу професійного становлення майбутнього вчителя.
Посилання
Добровольська Л. П. Проблема фахового відбору майбутніх педагогів; 36. наук. ст. // Матер. Міжнор. наук.-практ. конф. "Формування творчої особистості в навчальному лроцессі", Кривий Ріг, 1998. — 237 с.
Павлютенков Е. М. Управление профессиональной ориентацией в общеобразовательной школе. — Влади-восток: Изд-во Дальневосточного ун-то, 1990. — 176 с
Романово Е, С., Суворова Г. А. Психологические основы профессиографии. — М.: МГПИ, 1990. — 182 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-20
Як цитувати
КАЛІНІНА, О. О. ., & ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. П. . (2024). ФАХОВИЙ ВІДБІР ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3(12), 48-50. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4137