ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ФАКТОР ЇХНЬОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • О. Ф. ФІЛАТОВА

Анотація

Аналізуються ціннісні орієнтації як найважливіший елемент структури осо­бистості. Досліджуються ціннісні орієнтації працівників комерційних організацій і наводяться ранги ціннісних орієнтацій з відповідною їх: інтерпретацією. Зас­тосовується методика виявлення перспективної життєвої стратегії.

 

 

Посилання

Занковский -4. Н. Организационная психология: Учеб, пособие для вузов по спец. "Организационная психология". — М.: Флинто, 2000. — 648 с.

Леонтьев Д. А. Ценность как междисциплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции // Вопр. философии. — 1996. — № 4.

Мітенко М. Соціально-психологічна атмосфера в ук¬раїнському суспільстві та ставлення до підприємництва // Філос. і соціол. думко. — 1994. — № 11-12.

Рабочая книго практического психолога: Пособие для специалистов, работающих с персоналом / Под ред. А. А. Бодалева, А. А. Деркача, Л. Г. Лаптева. — М.: Изд-во Ин-та психотерапии, 2001. — 640 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

ФІЛАТОВА, О. Ф. . (2024). ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ФАКТОР ЇХНЬОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 183-185. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4309