ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ФАКТОР ЇХНЬОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Анотація
Аналізуються ціннісні орієнтації як найважливіший елемент структури особистості. Досліджуються ціннісні орієнтації працівників комерційних організацій і наводяться ранги ціннісних орієнтацій з відповідною їх: інтерпретацією. Застосовується методика виявлення перспективної життєвої стратегії.
Посилання
Занковский -4. Н. Организационная психология: Учеб, пособие для вузов по спец. "Организационная психология". — М.: Флинто, 2000. — 648 с.
Леонтьев Д. А. Ценность как междисциплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции // Вопр. философии. — 1996. — № 4.
Мітенко М. Соціально-психологічна атмосфера в ук¬раїнському суспільстві та ставлення до підприємництва // Філос. і соціол. думко. — 1994. — № 11-12.
Рабочая книго практического психолога: Пособие для специалистов, работающих с персоналом / Под ред. А. А. Бодалева, А. А. Деркача, Л. Г. Лаптева. — М.: Изд-во Ин-та психотерапии, 2001. — 640 с.