ДЕЯКІ АСПЕКТИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ СЕРЕДНІХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ
Abstract
Розкрито деякі аспекти діяльності менеджерів середніх закладів освіти. Оскільки основною для керівника закладу освіти є управлінська діяльність, у якій саме і проявляється комунікативний потенціал особистості, наве- дено поглиблений аналіз цього поняття, спираючись на дослідження даного феномену в різних галузях науки.
References
Афанасьев В. Г. Мир живого: системность, эволюция и управление. — М.: Политиздат, 1986. — 334 с.
Вересоцкий Е. С., Парохин В. Н. Труд и отдых плавсостава: человеческий фактор в экипаже. — М.: Транспорт, 1986. — 215 с.
Карамушка Л. М. Психологічні основи управління у системі середньої освіти. — К.: ІЗМН, 2007. — 180 с.
Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). — К.: МАУП, 2000. — 286 с.
Панасюк А. Ю. Управленческое общение. — М.: Экономика, 1990. — 112 с.
Портнов М. Л. Труд руководителя школы: Пособие для начинающего директора. — М.: Просвещение, 1983. — 143 с.
Свенцицкий А. Л. Социально-психологические проблемы управления. — Л.: Изд-во ЛГУ, 1975. — 120 с.
Третьяченко В. В. Соціально-психологічні механізми формування й розвитку колективних суб’єктів управління: Автореф. дис. ... д-ра психол. наук. — К., 1997. — 32 с.
Филиппов А. В. Работа с кадрами. Психологический аспект. — М.: Экономика, 1990. — 169 с.
Орбан Л. Е., Гриджук Д. М. Соціальна психологія особистості: практичні методи діловим людям. — К., 1997. — 108 с.
Шакуров Р. Х. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив. — М.: Просвещение, 1990. — 208 с.