ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ У ХОДІ ЗАСВОЄННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Authors

  • K. A. LITVAK

Abstract

The author of the article has conducted empiric research of psychological processes that intensify foreign languages study and also came to the conclusion that it is necessary to form microgroups consisting of 4-5 persons according to the major characteristics of this algorithm and the basic preparation level and should not be more than 10 % of the variation indeses for efficient foreign language material instruction.

References

Библер В. С. От наукоучения — к логике культуры: Два философских введения в двадцать первый век. — М.: Лабиринт, 1990. — 382 с.

Вайсбург М. Л. Цели обучения иностранным языкам и журнал “Иностранные языки в школе” // Иностранные языки в школе. — 1994. — № 6. — C. 12–13.

Гуревич П. С. Ментальность как тип культуры // Культурология. — М.: Философская мысль, 1996. — 245 с.

Єгорова В. В. Метод випадків і ситуацій як засіб активізації самостійної навчальної діяльності студентів-економістів (на прикладі вивчення іноземної мови) // Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки. — K.: Вища шк., 2005. — С. 39–40.

Караулов Ю. Н. Русский ассоциативный словарь как новый лингвистический источник и инструмент анализа языковой способности // Русский ассоциативный словарь. — Кн. 1: Прямой словарь: от стимула к реакции. Ассоциативный тезаурус современного русского языка. — Ч. 1 / Ю. Н. Караулов, Ю. А. Сорокин, Е. Ф. Тарасов и др. — М.: Инновации, 1994.

Коваль І. В. Психолого-методичний аспект формування іншомовних граматичних навичок при навчанні говорінню // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. — K.: Либідь, 2005. — С. 120–122.

Козубай В. І., Морська Л. М. Використання новітніх технологій у формуванні мовленнєвих навичок та комунікативної компетенції // Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки. — К., 2005. — С. 40–42.

Леонтьев А. А. Язык не должен быть “чужим” // Этнопсихолингвистические аспекты преподавания иностранных языков. — М.: Язык, 1996.

Лихачев Д. С. Раздумья. — М.: Философская мысль, 1991. — 287с.

Малюська З. В. Інтенсифікація навчання граматики англійської мови в технічному вузі// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки. — M., 2005. — С. 49–50.

Матвійчук Л. О. Групова робота як один із методів інтерактивного навчання // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. — К.: Вища шк., 2005. — С. 117–119.

Мисечко О. Е. Формування рефлективного підходу до професійної діяльності в ході підготовки майбутнього вчителя іноземних мов // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. — К.: Іноземні мови, 2005. — С. 35–41.

Петренко В. Ф. Психосемантика сознания. — М.: Психология, 1988.

Психолингвистика. — М.: Лингвистика, 1984.

Published

2022-06-10

How to Cite

ЛІТВАК, К. А. (2022). ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ У ХОДІ ЗАСВОЄННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2 (18), 295-300. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1978