СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Abstract
Успіх побудови нового демократичного суспільства в Україні значною мірою залежить від ефективності управління. Ми розглядаємо управління, управлінську діяльність з погляду соціальної психології як процес взаємодії керівника з іншими людьми, спрямований на забезпечення їхньої активної та скоординованої участі в досягненні поставленої мети. Саме тому Кіи вважаємо особливості взаємодії учасників управлінського процесу джерелом соціально-психологічних резервів удосконалення управлінської діяльності. Такі особливості зумовлені метою управління, особистістю керівника, особистим складом колективу організації, професійною специфікою сфери управління, рівнем і масштабом управлінського впливу. Якщо згадати послідовність управління як процесу, то для кожної загальноуправлінської функції можна знайти ці резерви.
References
Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). — К.: МАУП, 2000. - 286 с.
Майерс Я. Социальная психология. — СПб.: Пи¬тер, 1996. — 688 с.
Максименко С. Д. Психологія в соціальній та пе-дагогічній практиці: методологія, методи, програми, про-цедури: Навч. посіб. — К.: Наук, думка, 1998. — 226 с.
Росс Л., Нисбетт Р. Человек и ситуация. — М., 2000.
Указ Президента України 'Про розвиток соціологіч¬ної науки в Україні' від 25 квітня 2001 р., № 275/2001.
Щёкин Г. В. Как эффективно управлять людьми: психология кадрового менеджмента: Науч.-практ. посо¬бие. - К.: МАУП, 1999. - 400 с.