ВИТОКИ МОРАЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ВЗАЄМОДІЙ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
Abstract
Останніми роками психологи досить часто порушують питання самоактуалізації, самореа- лізації та особистісного зростання молодої людини. При цьому в полі зору науковців перебуває не актуалізований аспект того, що особис- тісний розвиток тісно пов’язаний з моральним зростанням молоді, з регуляцією їх міжособис- тісних взаємин. Однак і психологія управління приділяє обмаль уваги утвердженню у власних межах поняття “регуляція” взаємодій підростаючої особистості. Особливо це стосується критичного, перехідного і важкого вікового періоду у плані особистісного становлення.
References
Апресян Р. Г. Идея морали и базовые норматив-но-этические программы. — М: РОССПЭН, 1995. — 348 с.
Аристотель. Сочинения.: В 4 т. — М., 1983. — Т. 1: Большая этика. — С. 324-332.
Вех I. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання. — К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
Библер В. С. Философско-психологические пред-положения. Школы диалога культур. — М.: РОССПЭН, 1998. - 215 с.
Бубер М Я и Ты. Диалог // Дво образа веры. — М„ 1995. - С. 15-124.
Етичні норми і цінності: проблема обгрунтування / Т. Г. Аболіна, А. М. Єрмоленко, О. О. Кисильова, В. А. Ма¬лахов. — К.: Стилос, 1997. — 243 с.
Идея морали: теория, норма, смысл // Человек. — 1997,- №2. - С. 76-88.
Каган М. С. Философия культуры. — СПб.: Петро¬полис, 1996. — 416 с.
Кон И. С. Моральное сознание личности и регу-лятивные механизмы культуры // Социальная психоло¬гия личности. — М.: Наука, 1979. — С. 85-113.
Малахов В. А. Етика. — К.: Либідь, 2000. — 384 с.
Психология и этика: опыт построения дискус¬сии. — Самара: Издат. дом 'БАХРАХ', 1999. — 128 с.
Титаренко А. И. Нравственные проблемы разви¬тия личности. — М.: Изд-во МГУ, 1982. — 144 с.
Флоренская Т. А. Диалог в практической психо¬логии: наука о душе. — М.: Владос, 2001. — 208 с.
Хорни К. Невроз и личностный рост.— М.: Смысл, 1998. — 375 с.
Этика: новые старые проблемы: Сб. науч. тр. — М.: Гардарики, 1999. — 255 с.