ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ
Abstract
Проблемі оптимізації управління освітнім процесом присвячено чимало наукових праць, в яких удосконалення цієї системи пов’язується з упорядкуванням її окремих ланок, вимогами до особистості керівника, технологією прийняття управлінських рішень тощо. Однак освітній процес на відміну від процесів економічної діяльності має свою важливу специфіку, адже провідна мета освітньої діяльності полягає насамперед у розвитку особистості дитини, школяра, студента, зокрема у її духовному розвитку.
References
Коломинский Н. Л. Теоретико-методологические и методические проблемы разработки и совершенствова¬ния содержания, форм и методов психологической под¬готовки менеджеров: Сб. науч. тр. / Прил. к журн. "Пер¬сонал'. - 2000. - № 3(8). - С. 7-10.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психіч¬ний розвиток особистості. — К.: Рад. шк., 1989. — 608 с.
Помиткін Е. О. Комплексна оцінка гармонійного розвитку учнів в управлінні навчально-виховним проце¬сом // Освіта і управління. — 1997 — Т. 1,— №4.— С. 68-72.
Помиткін £. О. Проблема розвитку та діагностики духовних ціннісних орієнтацій у старшокласників // Практ. психологія та соціальна робото, — 1998.— №10.-С 8-11.
Пономаренко В. А. Психология духовности профес-сионала. - М.: РАО ГНИИИ МО РФ, 1997. - 296 с.