ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ

Authors

  • Е. О. ПОМИТКІН

Abstract

Проблемі оптимізації управління освітнім про­цесом присвячено чимало наукових праць, в яких удосконалення цієї системи пов’язується з упо­рядкуванням її окремих ланок, вимогами до осо­бистості керівника, технологією прийняття уп­равлінських рішень тощо. Однак освітній про­цес на відміну від процесів економічної діяльності має свою важливу специфіку, адже провідна мета освітньої діяльності полягає насамперед у роз­витку особистості дитини, школяра, студента, зокрема у її духовному розвитку.

References

Коломинский Н. Л. Теоретико-методологические и методические проблемы разработки и совершенствова¬ния содержания, форм и методов психологической под¬готовки менеджеров: Сб. науч. тр. / Прил. к журн. "Пер¬сонал'. - 2000. - № 3(8). - С. 7-10.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психіч¬ний розвиток особистості. — К.: Рад. шк., 1989. — 608 с.

Помиткін Е. О. Комплексна оцінка гармонійного розвитку учнів в управлінні навчально-виховним проце¬сом // Освіта і управління. — 1997 — Т. 1,— №4.— С. 68-72.

Помиткін £. О. Проблема розвитку та діагностики духовних ціннісних орієнтацій у старшокласників // Практ. психологія та соціальна робото, — 1998.— №10.-С 8-11.

Пономаренко В. А. Психология духовности профес-сионала. - М.: РАО ГНИИИ МО РФ, 1997. - 296 с.

Published

2024-08-16

How to Cite

ПОМИТКІН, Е. О. . (2024). ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (1(4), 139-141. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4043