ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ РІЗНОЇ СТАТІ ВІД РІВНЯ РОЗВИТКУ ЇХНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ
Abstract
Аналізуючи управлінську діяльність жінки-ке- рівника, ми нерідко зустрічаємося з поширеними стереотипами щодо схильності жінок до виконавчої, але не творчої праці, відсутності в них необхідних якостей для здійснення ефективної управлінської діяльності (і відповідно невміння бути керівником, а також неспроможність очолювати колектив через сімейні обов’язки), щодо традиційного, більш ефективного стилю діяльності керівника-чоловіка і переваги чоловіків різного управлінського рангу. Це зумовлює потребу враховувати фактор статі під час аналізу управлінської діяльності керівників закладів освіти
References
Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менед¬жер. — М.: Дело, 1991. — 320 с.
Шкурко Я. І. Психологічні підходи до визначення ефективності управлінської діяльності жінки-керівника закладом освіти // Педагогіка і психологія проф. осві¬ти. - 1999. - № 1. - С. 200-203.