ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ РІЗНОЇ СТАТІ ВІД РІВНЯ РОЗВИТКУ ЇХНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ

Authors

  • Я. І. ШКУРКО

Abstract

Аналізуючи управлінську діяльність жінки-ке- рівника, ми нерідко зустрічаємося з поширени­ми стереотипами щодо схильності жінок до ви­конавчої, але не творчої праці, відсутності в них необхідних якостей для здійснення ефективної управлінської діяльності (і відповідно невміння бути керівником, а також неспроможність очо­лювати колектив через сімейні обов’язки), щодо традиційного, більш ефективного стилю діяль­ності керівника-чоловіка і переваги чоловіків різного управлінського рангу. Це зумовлює по­требу враховувати фактор статі під час аналізу управлінської діяльності керівників закладів ос­віти

References

Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менед¬жер. — М.: Дело, 1991. — 320 с.

Шкурко Я. І. Психологічні підходи до визначення ефективності управлінської діяльності жінки-керівника закладом освіти // Педагогіка і психологія проф. осві¬ти. - 1999. - № 1. - С. 200-203.

Published

2024-08-16

How to Cite

ШКУРКО, Я. І. (2024). ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ РІЗНОЇ СТАТІ ВІД РІВНЯ РОЗВИТКУ ЇХНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (1(4), 151-154. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4047