ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА РОЛЬ ОСВІТИ У ЙОГО ФОРМУВАННІ
Анотація
Існує необхідність формування інноваційної моделі розвитку трудового потенціалу, особливості якої полягають у зосередженні на якісних, а не кількісних показниках робочої сили, забезпеченні відповідності між попитом на працю та її пропозицією, підвищенні гнучкості ринку праці.
Посилання
Ринок праці та освіта: пошук взаємодії: Зб. наук. ст. / За наук. ред. Л. І. Петрової. — К.: Таксон, 2007. — 200 с.
Офіційний сайт Головного управління статистики у Хмельницькій області. — http://statbrd.ic.km.ua/
Кінах А. Стан та перспективи професійного розвитку трудового потенціалу України // Вища шк. — 2005. — № 2. — С. 5–15.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-01
Як цитувати
КРАВЕЦЬ, І. М., & ОВЧАРУК, М. М. (2022). ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА РОЛЬ ОСВІТИ У ЙОГО ФОРМУВАННІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (30), 195-197. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1608