ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО КОНЦЕПТУ “ТРАНСПОРТНА ПОСЛУГА”
Анотація
Узагальнено теоретичні положення щодо визна- чення сутності та змісту поняття “послуга”. Розкрито такі підходи до поняття послуги: економічні блага; дія, яка приносить користь споживачу; процес певного роду діяльності, що пов’язаний з характером споживання послуг. Визначено, що сфера послуг нині є головним чинником підвищення якості життя та розвиненим сектором економіки розвинених країн. Для України також характерна тенденція зростання частки сфери послуг у ВВП.
Посилання
Иваньков А. Е., Иванькова М. А. Экономическая теория: учеб. пособие. М.: Юриспруденция. 2008. 24 с.
Санникова Л. В. Услуги в гражданском праве. М.: Волтерс Клувер, 2006. 160 с.
Агабабьян Э. М. Экономический анализ сферы услуг. М.: Экономика, 1968. 160 с.
Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии: пер. с англ: Т. Безвенюк, О. Медведь, Н. Метоль, А. Мороз, К. Сафонов, Н. Шульпина. М.: Изд. Дом “Вильямс”, 2005. 1008 с.
Гренроос К. Модель качества услуг и ее применение в маркетинге // Маркетинг услуг. 2014. № 1 (37). С. 2–10.
Котлер Ф. Основы маркетинга Краткий курс / пер с англ. М.: Изд. дом “Вильямс”, 2007. 656 с.
Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). К.: Альтерпрес, 2002. 436 с.
Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05.1991 р. № 1023-XII. [Електронний ресурс] // Сайт: Верховна Рада України. Законодавство України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/ed20170101#n34
Світовий ВВП – 2016 [Електронний ресурс] // Сайт: OLZA. Світ ефективного бізнесу. URL: https://www.olza.com.ua/statistics/57 (дата звернення: 24.11.2019).
Топ-19 экономически развитых стран мира [Электронный ресурс] // Сайт: Uteka. URL: https://uteka.ua/publication/news-14-delovye-novosti-36-top-19-ekonomicheski-razvityx-stran-mira (дата обращения: 24.11.2019)
Валовий внутрішній продукт (у фактичних цінах) [Електронний ресурс] // Сайт: Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Карасик В. И. Языковой круг: личность, концепты, дискурс. Волгоград: Перемена, 2002. 477 с.
Прищепенко М. В. Метапрофессиональный концепт “услуга” в обиходном и институциональном дискурсе : На материале английского языка : дис. ... канд. філол. наук (10.02.19). Волгоград, 2006.
Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні: Наказ Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. № 363 [Електронний ресурс] // Сайт: Верховна Рада України. Законодавство України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/z0128-98
Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) [Електронний ресурс] // Сайт: Все про бухгалтерський облік. URL: http://vobu.ua/ukr/directory/uktzed
Власенко Д. О. Теоретико-методичні підходи до визначення особливостей маркетингу транспортних послуг // Проблеми системного підходу в економіці. 2010. № 4. [Електронний ресурс] // Сайт: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. URL: http://nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2010_4/Vlasenko_410.htm
Ильина Е. А. Исследование рынка транспортных услуг [Электронный ресурс] // Сайт: Научная электронная библиотека “КиберЛенинка”. URL: https://cyberleninka.ru/article/v/issledovanie-rynka-transportnyh-uslug (дата обращения 09.03.2018).
Лукасевич-Крутник І. С. Поняття та ознаки транспортних послуг // Юрид. вісн. Повітряне і космічне право. 2016. № 2. С. 113–117.
Бачурин А. А. Маркетинг на автомобильном транспорте : учеб. пособие для среднего проф. образования. 2-е изд., испр. и доп. М.: Юрайт, 2018. 209 с.
Перебийніс В. І., Болдирєва Л. М., Перебийніс О. В. Транспортний менеджмент і транспортний маркетинг виробничо-комерційної діяльності: монографія. Полтава: РВВ ПУСКУ, 2009. 201 с.