ІВЕНТ (ПОДІЄВИЙ) МАРКЕТИНГ – ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

  • Л. О. Карбовська Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад Міжрегіональна Академія управління персоналом" https://orcid.org/0000-0001-5333-1653
  • К. Л. Железняк Державний вищий навчальний заклад «Національний транспортний університет» https://orcid.org/0000-0003-4111-5210

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/69-4

Ключові слова:

івент-маркетинг, подія, маркетинг подій, маркетингові комунікації, конкурентоспроможність

Анотація

Актуальність теми дослідження полягає в тому, що івент- маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій спрямований на просування компанії та її продуктів і послуг за допомогою подій. Узагальнено підходи щодо визначення поняття маркетингу подій, розкрито сутність поняття «подія», критерії поділу подій на різні типології. Досліджено темпи зміни бюджету для різних засобів маркетингових комунікацій та виявлено зростання бюджету на подієвий маркетинг. На основі аналізу статистичних даних ОСЄД визначено кількість часу витраченого на дозвілля мешканців ряду країн Європи, Азії та Америки, а також частка часу, витраченого на події та спортивні заходи. Представлено світову динаміку розвитку сфери розваг у 2017-2021 рр. та прогноз до 2026 р. Визначено основні тренди розвитку сучасної індустрії дозвілля в світі, розкрито тенденції розвитку різних секторів сфери розваг в Україні. Проаналізовано частку видатків бюджетів домогосподарств на дозвілля та культуру в Україні, порівняно з країнами Європи.

Посилання

Förster A, Kreuz P.(2006) Marketing-Trends: Innovative Konzepte für Ihren Markterfolg. Hardcover. Gabler Verlag; 2., überarb. Aufl. 212 р.

Gerhard Schulze(1993) Die Erlebnisgesellschaft. Kultursoziologie der Gegenwart. (Studienausgabe) Frankfurt a. M./New York: Campus. 921 р.

Krüger, Johannes; Rennhak, Carsten (2006): Event-Marketing – Was ist das? Working Paper. Munich Business School, München. URL: http://www.munich-businessschool.de/fileadmin/mbs/documents/working_papers/MBS-WP-2006-10.pdf (accessed 19.03.2023)

Time Use (Edition 2021) URL: https://www.oecd-ilibrary.org/social-issues-migration-health/data/oecd-social-and-welfare-statistics/time-use-edition-2021_dfdd9f12-en

Lisa Bäumer (2008) Der gezielte Einsatz von Event-Marketing als Instrument der Kommunikationspolitik. Grin Verlag.44 р.

Event industry and COVID-19. URL: https://cases.media/article/ivent-industriya-i-covid-19

Global Entertainment & Media Outlook 2022–2026. URL: https://www.pwc.com/gx/en/industries/tmt/media/outlook.html

Обсяг реалізованих послуг за регіонами за видами економічної діяльності (2010-2021). Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.gov.ua (дата звернення 06.02.2023).

Структура сукупних витрат домогосподарств (2010-2021). Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.gov.ua (дата звернення і 06.02.2023).

Bruhn, M. (2016). Instrumente der Unternehmenskommunikation: ein Überblick. In: Bruhn, M., Esch, FR., Langner, T. (eds) Handbuch Instrumente der Kommunikation. Springer Reference Wirtschaft . Springer Gabler, Wiesbaden. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-04655-2_12

Förster A., Kreuz P.(2006) Marketing-Trends: Innovative Konzepte für Ihren Markterfolg. Hardcover. Gabler Verlag; 2., überarb. Aufl. 212 р.

Gerhard Schulze(1993) Die Erlebnisgesellschaft. Kultursoziologie der Gegenwart. (Studienausgabe) Frankfurt a. M. New York : Campus. 921 р.

Krüger, Johannes; Rennhak, Carsten (2006): Event-Marketing – Was ist das? Working Paper. Munich Business School, München. Available at: http://www.munich-businessschool.de/fileadmin/mbs/documents/working_papers/MBS-WP-2006-10.pdf (accessed 19.03.2023)

Time Use (Edition 2021) Available at: https://www.oecd-ilibrary.org/social-issues-migration-health/data/oecd-social-and-welfare-statistics/time-use-edition-2021_dfdd9f12-en

Lisa Bäumer (2008) Der gezielte Einsatz von Event-Marketing als Instrument der Kommunikationspolitik. Grin Verlag.44 s.

Event industry and COVID-19. Available at: https://cases.media/article/ivent-industriya-i-covid-19

Global Entertainment & Media Outlook 2022–2026. Available at: https://www.pwc.com/gx/en/industries/tmt/media/outlook.html

Obsiah realizovanykh posluh za rehionamy za vydamy ekonomichnoi diialnosti (2010-2021). Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. [Volume of services sold by region by type of economic activityy (2010-2021). State Statistics Service of Ukraine]. Available at: https://ukrstat.gov.ua/ (accessed 06.02.2023).

Struktura sukupnykh vytrat domohospodarstv (2010-2021). Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. [Structure of total household expenditures (2010-2021). State Statistics Service of Ukraine]. Available at: https://ukrstat.gov.ua/ (accessed 06.02.2023).

Bruhn, M. (2016). Instrumente der Unternehmenskommunikation: ein Überblick. In: Bruhn, M., Esch, FR., Langner, T. (eds) Handbuch Instrumente der Kommunikation. Springer Reference Wirtschaft . Springer Gabler, Wiesbaden. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-04655-2_12

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-06