ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • А.В. Півнюк Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/76-14

Ключові слова:

штучний інтелект, інновація, вплив, впровадження, підприємництво

Анотація

У статті досліджуються інноваційні особливості ефективного управління маркетингом в сучасному бізнес-середовищі телекомунікаційних підприємств. Запропоновано формулювання системи управління маркетингу з наведеними складовими та їх можливостями. Функціонування системи управління маркетингом телекомунікаційних підприємств має проводитись на основі системного підходу та взаємного поєднання різних технологій маркетингу для найбільш ефективного результату, враховуючи особливості продуктів або продукції, ринку збуту, запитів та сучасних потреб споживачів. У статті систематизовано ефективні стратегії системи управління інноваційним маркетингом та визначені основні структурні складові, що використовуються у діяльності сучасної маркетингової концепції телекомунікаційних підприємств. Досліджено особливості складових та застосування інноваційного управління маркетингом, що позитивно впливає на покращення функціонування телекомунікаційних підприємств в умовах війни та подальшого післявоєнного розвитку.

Посилання

Ігнатенко Р. В. Розвиток цифрового маркетингу у світі та в Україні. Бізнес Інформ. 2022. № 1. C. 450–455. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-1-450-455 (дата звернення: 01.10.2024).

Багорка М. О., Абрамович І. А. Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства. Проблеми системного підходу в економіці. 2022. № 1 (87). С. 97–102. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14 (дата звернення: 01.10.2024).

Кривешко О. В., Замроз М. В., Кудницька Г. С. Сучасна концепція маркетингу на вітчизняних підприємствах. Ефективна економіка. 2021. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2021/89.pdf (дата звернення: 01.10.2024).

Хуторна М. Е., Кирилюк Є. М., Руденко М. В. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. № 5–6(294–295). С. 80–87. URL: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/294-295/pdf/80-87.pdf (дата звернення: 01.10.2024).

Дерев’янченко Т. Є., Бенівська І. В. Теоретичні аспекти діджитал-маркетингу. 2020. URL: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/35458/vz_21_5.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 01.10.2024).

Багорка М. О., Юрченко Н. І. Формування комплексної системи маркетингу на підприємстві. Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Серія «Економіка і управління». 2020. Том. 31 (70). № 1. С. 102–108. DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-1-17 (дата звернення: 01.10.2024).

Островська Г. Й., Островський О. Т. Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти та перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7, № 3. С. 66–82. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/316 (дата звернення: 01.10.2024).

Ignatenko R. V. (2022). Rozvytok tsyfrovoho marketynhu u sviti ta v Ukrayini [Development of digital marketing in the world and in Ukraine]. Business Inform, no. 1, pp. 450–455. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-1-450-455 (accessed 01 October 2024).

Bahorka M. O., Abramovych I. A. (2022). Formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva [Formation of a comprehensive system of agrarian marketing of the enterprise]. Problems of a systemic approach in economics, no. 1 (87), pp. 97–102. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14 (accessed 01 October 2024).

Kryveshko O. V., Zamroz M. V., Kundytska H. S. (2021). Suchasna kontseptsiia marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [Modern concept of marketing at domestic enterprises]. Efficient economy, no. 6 Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2021/89.pdf (accessed 01 October 2024).

Khutorna M. E., Kyryliuk Ye. M., Rudenko M. V. (2022) Tsyfrovizatsiia: marketynhovi trendy ta platformy realizatsii [Digitization: marketing trends and implementation platforms]. Naukovyi visnyk Odeskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu – Scientific Bulletin of Odessa National Economic University, no 5–6(294–295), pp. 80–87. Available at: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/294-295/pdf/80-87.pdf (accessed 01 October 2024).

Derevianchenko, T.Ie., & Benivska, I.V. (2020). Teoretychni aspekty didzhytal-marketynhu [Theoretical aspects of digital marketing]. Available at: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/35458/vz_21_5.pdf?sequence=1&isAllowed=y (accessed 01 October 2024).

Bahorka M. O., Yurchenko N. I. (2020). Formuvannia kompleksnoi systemy marketynhu na pidpryiemstvi [Formation of a complex marketing system at the enterprise]. Scientific notes of the Tavri National University named after V.I. Vernadskyi. Series "Economics and Management", vol. 31 (70), no. 1 (54), pp. 102–108. DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-1-17 (accessed 01 October 2024).

Ostrovska H. Y., Ostrovskyi O. T. (2023) Shtuchnyi intelekt v umovakh suchasnykh pidpryiemstv ta marketynhovykh kampanii: efektyvni instrumenty ta perspektyvy rozvytku [Artificial intelligence in the conditions of modern enterprises and marketing campaigns: effective tools and prospects for development]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii –Marketing and digital technologies, vol. 7, no 3, pp. 66–82. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/316 (accessed 01 October 2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-31