ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Анотація

Обґрунтовано вплив факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства на ринку клейових засобів. Досліджено динаміку обсягу виконаних будівельних робіт за видами будівельної продукції протягом 2014–2018 рр. Проведено оцінювання факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств-виробників клею для шпалер із застосуванням SWOT-аналізу.

Посилання

Котлер Ф., Гари А. Основы маркетинга. 5-е изд. М.: Вильямс, 2016. 752 c.

Обсяг виробленої будівельної продукції (виконаних будівельних робіт) за видами [Електронний ресурс] // Сайт: Державна служба статистика України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Зовнішньоекономічна діяльність. Статистична інформація [Електронний ресурс] // Сайт: Державна служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Кузнецова Л. В., Черкасова Ю. Ю. Основы маркетинга: учеб. пособие. М.: Вузовский учебник, ИНФРА-М, 2013. 139 c.

Маркетинг. Менеджмент: экспресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. Санкт-Петербург: Мир книг, 2012. 479 с.

Маркетинг: общий курс: учеб. пособие / под ред. Н. Я. Калюжновой, А. Я. Якобсона. 2-е изд., испр. М.: Омега-Л, 2010. 476 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27