КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАЦІЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЮ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

Анотація

Представлено концептуальну модель інтеграції системи соціально-відповідального маркетингу у стратегію управління промисловим підприємством на прикладі системи соціально-відповідального маркетингу АТ “ЗБК ім. Світлани Ковальської”.

Посилання

Котлер Ф., Ли Н. Корпоративная социальная ответственность: Как сделать как можно больше добра для вашей компании и общества / пер. с англ. С. Яринич. К.: Стандарт, 2005. 302 с.

Котлер Ф., Картаджайя Х., Сетиаван А. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее - к человеческой душе. М.: Ексмо, 2011. [Электронный ресурс] // book-online.com.ua Электронная библиотека. URL: http://book-online.com.ua/read.php?book=3734

Москвитина Н. М. Современные подходы к процессу управления маркетингом на предприятии [Электронный ресурс] // Сайт: Амурский государственный университет. URL: http://www.amursu.ru/attachments/article/9528/N55_21.pdf

Промислово-будівельна група “Ковальська”: Офіційний сайт [Електронний ресурс]. URL: https://kovalska.com/

WBCSD (World Business Council for Sustainable Development — Всесвітня бізнесова рада зі сталого розвитку): сайт [Електронний ресурс]. URL: https://www.wbcsd.org.

Центр “Розвиток КСВ”. Відповідальний маркетинг. К.: Вид. дім “АДЕФ-Україна”, 2012. 40 с.

Косар Н. С. Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства [Електронний ресурс] // Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету “Львівська політехніка”. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/15900/1/32_Kosar_67_68_Modern_Problems.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27