МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Д. В. Семчук Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/72-10

Ключові слова:

маркетингова політика комунікацій, поліграфічне підприємство, штучний інтелект, дизайн презентацій

Анотація

Хоча в країні та за кордоном існує велика кількість літератури про те, як підприємства формують ефективну маркетингову комунікаційну політику, бракує нових творчих ідей та новітніх засобів комунікації. Тому необхідно постійно аналізувати ринок комунікацій і відстежувати його тенденції. У статті проаналізовано роботи на предмет визначення маркетингової комунікаційної політики та її складових. Для поліграфічних підприємств безпосереднє виробництво продукції не складає основу діяльності. Не менш важливою для підприємства залишається збут продукції, розширення аудиторії і пошук потенційних клієнтів. Це означає, що важливим компонентом для ефективного функціонування поліграфічного підприємства є побудова ефективної маркетингової політики комунікацій. В статті проведено аналіз сучасних підходів до формування маркетингових комунікацій. Досліджено інструменти штучного інтелекту та дизайну презентацій для успішної діяльності компанії та запропоновані варіанти їх використання для побудови маркетингової політики комунікацій поліграфічного підприємства.

Посилання

Elizabeth C. Hirschman, “The Effect of Verbal and Pictorial Advertising Stimuli on Aestharity Perceptions”, Journal of Advertising Research, 2 (1986): 27–34.

Gambetti, R. C., & Graffigna, G. (2010). The Concept of Engagement: A Systematic Analysis of the Ongoing Marketing Debate. International Journal of Market Research, 52(6), 801–826. DOI: https://doi.org/10.2501/S147078531020166 (дата звернення: 18.11.2023)

IBM Global AI Adoption Index 2022 New research commissioned by IBM in partnership with Morning Consult. URL: https://www.ibm.com/downloads/cas/GVAGA3JP (дата звернення: 19.11.2023)

Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій : Навчальний посібник. Тернопіль : Карт-бланш, 2006. 275 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. Київ : Лібра, 2002. 712 с.

Камаль М., Хімель А.С. Переосмислення сучасного маркетингу: аналіз впливу штучного інтелекту та НЛП на взаємодію із споживачами, стратегію і не тільки. Огляд науки та технологій Eigenpub. 2023. № 7 (1). С. 203–223. URL: https://studies.eigenpub.com/index.php/erst/article/view/22 (дата звернення: 18.11.2023)

Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Д. Основи маркетингу / 5-е європейське видання. 2013. 751 с.

Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Стратегія економічного розвитку України. 2014. № 34. С. 130–135.

Перегони штучного інтелекту: що таке ChatGPT і кому він може стати в пригоді. URL: https://mind.ua/openmind/20252628-peregoni-shtuchnogo-intelektu-shcho-take-chatgpt-i-komu-vin-mozhe-stati-v-prigodi (дата звернення: 17.11.2023)

Сайт компанії Reprezent. URL: https://reprezent.ua/ (дата звернення: 19.11.2023)

Шкляєва Г. О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2014. № 1 (7). С. 509–515.

Elizabeth C. Hirschman (1986) The Effect of Verbal and Pictorial Advertising Stimuli on Beauty Perceptions. Journal of Advertising Research, 2: 27–34.

Gambetti, R. C., & Graffigna, G. (2010) The Concept of Engagement: A Systematic Analysis of the Ongoing Marketing Debate. International Journal of Market Research, 52(6), 801–826. DOI: https://doi.org/10.2501/S147078531020166 (accessed November,18 2023).

IBM Global AI Adoption Index 2022 New research commissioned by IBM in partnership with Morning Consult. Available at: https://www.ibm.com/downloads/cas/GVAGA3JP (accessed November,19 2023).

Bratko O. S. (2006) Marketing policy of communications: Study guide. Ternopil: Carte Blanche, 275 p.

Harkavenko S. S. (2002) Marketing: textbook. Kyiv: Libra, 712 p.

Kamal M. and Himel A.S. (2023) Rethinking Modern Marketing: Analyzing the Impact of Artificial Intelligence and NLP on Customer Engagement, Strategy, and More. Eigenpub Science and Technology Review, 7 (1), 203–223 Available at: https://studies.eigenpub.com/index.php/erst/article/view/22 (accessed November,18 2023).

Kotler F., Armstrong G., Wong W., Saunders D. (2013) The basics of marketing. 5th European edition, 751 p.

Kuzik O. V. (2014) Strategic management of marketing communications at modern enterprises. Strategy of economic development of Ukraine, no. 34, рр. 130–135.

The race of artificial intelligence: what is ChatGPT and who can benefit from it. Available at: https://mind.ua/openmind/20252628-peregoni-shtuchnogo-intelektu-shcho-take-chatgpt-i-komu-vin-mozhe-stati-v-prigodi (accessed November,17 2023).

Reprezent company website. Available at: https://reprezent.ua/ (accessed November,19 2023).

Shklyaeva G. O. (2014) Interactive marketing communications in enterprise management. Economic Nobel Bulletin, no. 1 (7), рр. 509–515.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-30