КОНТЕНТ І ТАРГЕТИНГ – ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ НОВІТНЬОЇ МЕДІАЛОГІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.1.10

Ключові слова:

медіалогія, контент, таргетинг, журналістика, маркетинг, соціальнокомунікаційні технології

Анотація

У статті запропоновано використовувати таке сучасне поняття, як медіалогія, яке синтезує різні на- укові напрями в джерело, що сприяє формуванню медіапростору з усіма його аспектами. Рекомендується розглядати його як таке, що поєднує можливості створення контенту, який задовольнятиме потреби різ- них цільових аудиторій. Отже, медіалогія тлумачиться як соціально-комунікаційний науково-практичний напрям, що об’єднує концептуальні підходи до обрання необхідної цільової аудиторії, а також, ураховуючи те, що дає нам подібний таргетинг, забезпечує формування контенту, який відповідатиме запитам цієї ау- диторії, її потребам і необхідній емоційній атмосфері. У статті додатково пропонується застосовувати колабораційний підхід до двох наукових течій: журналістики та маркетингу.

Посилання

Бородина И. Мирская С. Когнитивный анализ динамической модели покупательского поведения. Гуманитарные и социально-экономические науки. 2013. № 5. С. 154–157.

Дебре Р. Введение в медиологию / пер. с франц. Б. Скуратова. Москва : Праксис, 2010. 368 с.

Дёмина И. Трансформация медиасистемы: взаимовлияние экономики и журналистики. Вестник ИГЭА. № 5 (73). 2010. С. 183–187.

Калмыков А. Медиалогия интернета: монография. Москва : РГГУ, 2012. 272 с.

Кирилова Н. Медалогия: монография. Москва : Академический проект, 2015. 424 с.

Кияниця Є. Види та функції контенту в сучасній системі просування товарів. ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики»: тези доповідей. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. С. 60–63.

Котлер Ф., Гари А. Основы маркетинга. 5-е европ. изд. Москва : Вильямс, 2015. 752 c.

Почепцов Г. Медиакоммуникация или журналистика: смена парадигмы. URL: http: Mediasapiens.ua.

Суходолов А., Рачков М. Медиалогия – наука будущего. Вопросы теории и практики журналистики. 2017. T. 6. № 3. С. 267–286.

Уколов М. Конверсия. Теория и практика изучения трафика рекламных интернет-площадок. URL: http://www.e-rej.ru/Articles/2007/Ukolov.pdf.

Записки маркетолога. Таргетинг. URL: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_t/targeting/. 12. MOZ блог SEO та онлайн-маркетингу. URL: https://moz.com/ugc/content-marketing-97-tips-for-betterideas-strategies-results.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-05

Як цитувати

КИЯНИЦЯ, Є. (2021). КОНТЕНТ І ТАРГЕТИНГ – ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ НОВІТНЬОЇ МЕДІАЛОГІЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (1 (1), 63-67. https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.1.10