ВИКЛАДАННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА В ШКОЛІ (ВПРАВИ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ)

Автор(и)

  • Ірина ХОМЯКОВА

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.2.6

Ключові слова:

креативність, письмо, лімерик, вірш із переліком, техніка оселедцевих кісток, творча візуалізація

Анотація

Стаття пропонує набір конкретних завдань та вправ, які допомагають вчителю англійської мови як іноземної надихнути учнів на ефективне творче письмо. Мета дослідження – дослідити викладання твор- чого письма в школі та визначити вправи, які викликають інтерес до навчання. Наукова новизна. Вчителі усвідомлюють, що їхні учні мають різні навчальні здібності, і вони повинні знайти баланс, який допомагає та заохочує як обдарованих, так і середніх дітей. Більше того, слід пам’ятати, що досить велика група учнів досить повільна, відповідно, вони потребують і заслуговують на увагу вчителів. Ми хотіли б поді- литися деякими вправами щодо розвитку письменницької діяльності як у віршах, так і в есе, що заохочує участь учнів за допомогою творчості, уяви та письма. У будь-який вік люди хочуть знати якомога більше про себе і про те, як інші сприймають їх. Творче письмо допомагає нам усім відкрити світ, в якому ми живемо. У висновку зазначено, що пропонований набір конкретних завдань та вправ допоможе вчителю англійської мови як іноземної надихнути учнів на ефективне творче письмо.

Посилання

Про освіту : Закон України. Київ, 1996. 36 с.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ, 2003. 261 с.

Кремень В.Г. Освіта и наука України – інноваційні аспекти. Київ, 2005. 448 с.

Шаленко О.П. Іноземні мови – для життя. Іноземні мови в навчальних закладах. 2002. № 1-2. С. 28–32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-05

Як цитувати

ХОМЯКОВА, І. (2021). ВИКЛАДАННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА В ШКОЛІ (ВПРАВИ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ). Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (2 (2), 28-33. https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.2.6