Державно -правові проблеми реформування системи управління вищою освітою: зміст і способи їх розв’язання
Abstract
Government regulation of higher education can be defined as a system of economic, social, legal, political and organizational forms and methods of the state on subjects of educational process, which creates conditions for the fulfillment of those goals and objectives, which are both suitable to both the strategic interests of the state, and the immediate interests of most of these entities.
References
Майборода В., Луговий В., Крисюк С., Протасова Н.,Майборода С. Всебічний розвиток освіти — примноження наукового та інтелектуального потенціалу суспільства // Україна: поступ у ХХІ ст. — К.: Вид-во УАДУ, 2000. — С. 188.
Луговий В. І. Проблема адаптації системи вищої освіти України до стандартів європейського освітнього простору // Вища освіта України. — 2006. — Т. 1: “Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. — С. 123.
Афанасьєв В. Г. Человек в управлении обществом. —М.: Политиздат, 1977. — С. 234.
Державне управління, державна служба і місцеве самоврядування: Монографія / За ред. О. Ю. Оболенського. — Хмельницький: Поділля, 1999. — С. 65.
Реформування державного управління в Україні: проблеми та перспективи / За ред. В. В. Цвєткова. — К.: Оріяни,1998. — С. 36
Бобров В., Падалка О. Проблеми вищої освіти у створенні моделі інноваційно орієнтованої економіки // Вища освіта України. — 2004. — № 3. — С. 46.
Нижник Н., Ільясов Р. Проблеми вдосконалення управління народною освітою в Україні // Вісн. Укр. акад. держ. упр. — 1996. — № 3. — С. 29.
Загородній А. Європейська система забезпечення якості вищої освіти // Вища шк. — 2006. — № 4. — С. 15–22.
Тихонов А. Н., Абрамешин А. Е. Управление современным образованием: социальные и экономические аспекты. — М.: Вита-Пресс, 1998. — С. 37.