ЧИ ННИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ  МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • В. В. ШКОНДА
  • А. В. КАЛЬЯНОВ

Анотація

За результатами дослідження встановлені провідні чинники, що впливають на формування та розвиток інформаційної культури майбутніх фахівців. Розроблено заходи, спрямовані на підвищення рівня інформаційної культури в умовах сучасної вищої медійної освіти.

Посилання

Закон України “Про національну програму інформатизації” від 4 лютого 1998 р. // ВВР України. — 1998. — № 27–28. — Ст. 181.

Закон України “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007–2015 роки” № 537 від 9 січня 2007 р. — V. — http: // zakon. rada. gov. ua/cgi/laws/main. cgi

Омельяненко Т. В. Інформаційна стратегія — ресурсна, інноваційна, виробнича: Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики”. — Л.: Вид-во Нац. Ун-ту “Львівська політехніка”, 2010. — С. 336–338.

Носков В. И., Кальянов А. В., Мирошниченко О. В. и др. Инновационные технологии в гуманитарном вузе / Под ред. В. И. Носкова. — Донецк: ООО “Лебедь”, 2002. — 288 с.

Носков А. В. Информатизация как вектор развития человеческой цивилизации // Социальные, экономические, политические и психологические последствия глобализации в современном обществе: Матер. Всеукр. науч.-практ. конф. (13–14 марта 2003 г.), г. Донецк. — Донецк: Донецк. ин-т управл., 2003. — С. 109–112.

Винарик Л. С., Щедрин А. Н. Информационная культура: эволюция, проблемы. — Донецк: ИЭП НАН Украины, 1999. — 144 с.

Попель Г., Голдстайн Б. Информационные технологии, миллионные проблемы / Пер. с англ. — М.: Экономика, 1990. — 238 с.

Пивоваров М. Г., Медко Д. А. Перспективы создания и развития информационно-коммуникационной системы в Украине // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. — Вип. 49. — Дніпропетровськ: Дніпропетр. нац. ун-т, 2000. — С. 56–61.

Дудко Н. В., Грінчук М. С. Аудит в умовах автоматизованої обробки інформації // Сучасна інноваційно-промислова політика України: Інвестиційні пріоритети та інфраструктура. — Чернівці: Рута, 1999. — С. 116–121.

Шконда В. В., Кальянов А. В., Давидов П. Г. Феномен синергетики: наука — общество — образование: Монография / Под ред. В. В. Шконды. — Донецк: Норд-Пресс, 2009. — 156 с.

Евдокимова О. В., Кирилова О. Н. Формирование информационных компетенций — важнейшее средство развития познавательной активности студентов // Стратегія інноваційного розвитку економіки і соціальної сфери України: Матер. міжнар. наук.-практ. конф. вчених, студентів і практиків. — Донецьк: Норд-Прес, 2008. — С. 226–228.

Тулько Н. П. Використання інформаційних технологій на заняттях історії: переваги та проблеми // Стратегія інноваційного розвитку економіки і соціальної сфери України: Матер. міжнар. наук.-практ. конф. вчених, студентів і практиків. — Донецьк: Норд-Прес, 2008. — С.199–203.

Левітас Ф. Л., Салата О. О. Методика викладання історії. Практикум для вчителя. — Харків: Основа, 2007. — С. 71–77.

Мокрогуз О. П. Інноваційні технології на уроках історії. — Х.: Вид. група “Основа” ПП “Тріада +”, 2007. — С. 86–134.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

ШКОНДА, В. В., & КАЛЬЯНОВ, А. В. (2022). ЧИ ННИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ  МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (28), 181-187. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1575

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають