СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РІВНІВ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ — МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Authors

  • O. R. KVASHA

Abstract

Social psychological peculiarities of levels of the students’ responsibility — future teachers. Some important scientific approaches in definition of responsibility’s essence and its main components are analysed in this article. On the basis of state experiment, carried out by the author of this article, 4 levels of the students’ responsibility — future teachers were revealed and also social psychological peculiarities were defined.

References

Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни. — М.: Мысль, 1991. — 196 с.

Бех І. Д. Виховання особистості: У 2 кн. — Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: науково-практичні засади. — К.: Либідь, 2003. — 342 с.

Вітвіцька С. С. Основи педагогіки вищої школи: Метод. посіб. для студ. магістратури. — К.: Центр навч. літ., 2003. — 316 с.

Дригус М. Т., Новотный Д. Психологические механизмы развития ответственности личности в онтогенезе // Психологическая наука: проблемы и перспективы: Тез. науч. сообщ. Всесоюз. конф., посвящ. 90-летию со дня рождения Г. С. Костюка: В 3 ч. — Ч. 1. — К., 1990. — С. 60–61.

Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту: Навч. посіб. — К.: МАУП, 1996. — 176 с.

Радул В. В. Фактори соціальної зрілості студентів педвузу: Навч. посіб. із спецкурсу для студ. педвузів. — К., 1994. — 144 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. — СПб.: Питер, 2004. — 713 с.

Савчин М. В., Татомир Л. П. Ответственность личности и ее проявление в системе поведения и общения // Психология педагогического общения: Сб. науч. тр. / Под ред. А. А. Бодалева. — Кировоград, 1992. — Т. 4. — С. 43–48.

Сухомлинський В. О. Вибр. твори в п’яти томах. — Т. 2. — К.: Рад. шк., 1979. — 717 с.

Татаурова Г. П. Психологічні особливості формування відповідального ставлення до вивчення іноземної мови у студентів вищих учбових закладів: Дис. ... канд. психол. наук. — К.: Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, 2007. — 272 с.

Published

2022-06-10

How to Cite

КВАША, О. Р. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РІВНІВ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ — МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2 (18), 275-279. Retrieved from http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1973