РОЛЬ ЦИФРОВИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.32689/2617-2224-2023-2(35)-2Ключові слова:
цифрові медіа, соціальні мережі, виборчі кампанії, кібербезпека, цифровізаціяАнотація
Останнє десятиліття ознаменувалося стрімким поширенням інтернету, соціальних мереж та цифрових технологій. Це радикально трансформувало комунікаційний процес сучасних виборчих кампаній. У цифрову епоху виборчі політичні кампанії виявляються не лише рішенням виборців, але й інструментом активного спілкування, який визначає формування суспільної думки та підтримку політичних сил. Цифрові технології змінюють та вдосконалюють методи агітації та комунікації, розширюючи можливості політичних кампаній у досягненні своїх цілей. Однією з ключових переваг цифрових технологій є можливість прямого зв’язку з виборцями через соціальні мережі, електронні платформи та інші цифрові канали. Політики можуть швидко та ефективно спілкуватися з аудиторією, представляти свої погляди та відповідати на запитання, надаючи виборцям більше можливостей взаємодії та інформації. Застосування аналітичних інструментів дозволяє політичним кампаніям точно визначити цільові групи виборців та адаптувати свої повідомлення до конкретних потреб та інтересів аудиторії. Це сприяє персоналізації комунікації та збільшенню ефективності впливу. Організація віртуальних дебатів, трансляція подій у реальному часі та використання інтерактивних форматів дозволяють залучити увагу громадськості та створити плідне поле для обговорення важливих питань. З іншого боку, цифрові технології несуть і певні ризики. Зокрема, можливість поширення фейкової інформації, кібератак та порушення кібербезпеки можуть впливати на чесність та результативність виборчих процесів. Тому важливо розвивати ефективні механізми захисту та контролю за використанням цифрових інструментів у політичних кампаніях.
Посилання
Гоцур О. Соціальні мережі і політичний pr в українських та закордонних виборчих кампаніях. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика. № 2 (2), 2021. с. 53–57
Данько Ю. Соціальні мережі як засіб політичної комунікації. European political and law discourse. Vol. 2. Is. 2. 2015. С. 204–209
Каліна І.І., Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Механізм впливу цифрової маркетингової комунікації на споживача в умовах військового стану країни. МАУП. Економічні науки. 2023. Вип. 3 (70). Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2023. С. 52–57. DOI: https://doi.org/10.32689/2523-4536/70-8
Майстренко К. М. Сучасні механізми протидії політичній корупції: зарубіжний досвід. Інвестиції: практика та досвід. № 9/2023. С. 133–137. DOI: 10.32702/2306-6814.2023.9.133
Смола Л. Є. Перспективи соціальних мереж в контексті розвитку комунікаційних технологій. Вісник Львівського університету. Серія філософсько політологічні студії. 2015. № 7. С. 243–249.
Швець К. та Чальцева О. Digital PR-технології у передвиборчих президентських кампаніях США та Франції 2016–2017 рр. Вісник студентського наукового товариства Донецького національного університету імені Василя Стуса. Вінниця, 2019. Вип. 11. Т. 1. С. 28–32.
Andersson, R., Heide, M., Simonsson, C. Digital corporate communication and internal communication. Handbook on Digital Corporate Communication, (2023). P. 18–33. URL: https://www.e-elgar.com/shop/gbp/handbook-on-digital-corporate-communication-9781802201956.html
Badham M., Luoma-aho V., Valentini C.А. Revised digital media–arena framework guiding strategic communication in digital environments. Journal of Communication Management. 2023. DOI: 10.1108/JCOM-03-2023-0031
Kalina I., Shulyar N. Strategy for the development of digital technologies for business processes at an enterprise in/under conditions of economic uncertainty: monograph. K. : ДКС-Центр, (2023). P. 168.
Gallup. URL: https://www.gallup.com/home.aspx
Rew Research Center. URL: https://www.pewresearch.org.
Shmalenko I., Yeftieni N., Semenets-Orlova I. Impact of social media influencers on public policy and political discourse. In International Conference on Social Science, Psychology and Legal Regulation (SPL 2021). 2021, December. P. 88–93. Atlantis Press.
Semenets-Orlova I.A., Kyselova Y.Y. Multidimensional management contemporary: generation of social meanings for a new collective identities. Публічне урядування. 2018. № 4. Р. 264–273.
Klochko A., Semenets-Orlova I. Ensuring Information Security of Ukraine in Conditions of Modern Development of Society. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów. 2022. № 65 (3).