АРХЕТИПНА СТРАТЕГІЯ ДОЛАННЯ СВІТОГЛЯДНОГО КОНФЛІКТУ: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ

Автор(и)

Ключові слова:

Держава Ізраїль, Кнесет, іврит, кібуци, Робітнича партія Ізраїлю, Мізрахи, мошави, ульпани, освітні напрями, репатріанти, сіонізм

Анотація

У статті висвітлено уроки державотворення Ізраїлю, що за- слуговують на використання у практиці державного будівництва Украї- ни. Зазначено, що основою освітньої політики молодої держави стало від- новлення рідної мови і безальтернативне закріплення її як мови держави. У перше десятиріччя розвитку Ізраїль продовжував сприяти трьом ос- новним освітнім напрямам країни: так званого “загального”; “робітничого”; “релігійного”, що сприяло об’єднанню всіх можливих суспільних груп і на- віть групок навколо ідеї державотворення. Держава через освітню сферу прикладала максимум зусиль для ослаблення впливу на розвиток суспіль- ства основних протиріч: етнічних, релігійних та міжнаціональних. Голов- ними інструментами у цьому стали політика й ідеологія, а технологією — освітній вплив.

Посилання

Аран Залман. Пути педагогики / Залман Аран; М-во образования и культуры. — Иерусалим, 1971. — С. 111.

Архетип [Електронний ресурс] // Вікіпедія. — Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Архетип (дата запиту: 9.04.2017).

Бар-Зохар М. Бен-Гурион. Биогра- фия: в 2 кн. / Макаэль Бар-Зохар. — Израиль, 1991. — Кн. 1. — 417 с.; кн. 2. — 299 с.

Бен-Гурион Д. Идеал и путь / Давид Бен-Гурион. — Тель-Авив : Изд-во Рабочей партии Израиля, 1962. — Т. 3. — С. 254.

Глузман А. Особенности современ- ного высшего образования за рубе- жом (Англия, Бельгия, Франция, США, Израиль) / А. Глузман // Культура народов Причерно- морья. — 2005. — № 58. — С. 8–11.

Государство Израиль / под ред. И. Звягельськой, Т. Карасова, А. Фе- дорченко. – Москва : Ин-т востоко- ведения РАН, 2005. — 560 с.

Идеология и деятельность в педа- гогике / под ред. И. Тверського. — Тель-Авив, 1963. — С. 197.

Израиль [Электронный ресурс] // Википедия: свободная энциклопе- дия. — Электрон. дан. — 2017. — 8 апр. — Из содерж.: Наука и образо- вание. — Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/Израиль (дата обращения: 9.04.2017). — Загл. с экрана.

Информация Центрального ста- тистического бюро // Культура и образование / под ред. Н. Нарди, М. Авигаль, И. Гантона. — Иеруса- лим: М-во образования и культуры, 1952. — Т. I. — С. 247.

Карпенко О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг Ізраїлю / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психо- логія. — 2013. — № 1. — С. 92–96.

Программа по углублению еврей- ского сознания в государственной школе / М-во образования и культу- ры. — Иерусалим, 1971. — С. 13.

Розенштейн Н. Наши педагогичес- кие программы / Н. Розенштейн // Гистадрут в 1945–1948 гг. Отчет седьмой конференции Гистадрута / под ред. Розенштейна. — Тель-Авив, 1949. — С. 366.

Стратегія і тактика менеджмен- ту [Електронний ресурс] // Теорія менеджменту. — Режим доступу: https://studme.com.ua/1580011910319/menedzhment/strategiya_taktika_menedzhmenta.htm (дата запиту: 15.03.2017).

Цамерет Цви. Развитие системы образования. Ч. 5 / Цви Цамерет // Общество, экономика и культура Израиля. Первое десятилетие / От- крытый университет. Израиль. — Тель-Авив, 2003. — С. 7–185.

Шейнин Н. Академический процесс подготовки педагогических кадров в Израиле / Н. Шейнин. — Иеру- салим: Изд-во им. И. Л. Магнеса, 1996. — С. 70.

Юнг К. Г. Душа и миф: шесть архе- типов / К. Г. Юнг; [пер. с англ.]. — Киев: Гос. б-ка Украины для юноше- ства, 1996. — 384 с.

Ben-Gurion D. Recollections / D. Ben- Gurion. — London : Macdonald unit seventy-five, 1977. — 216 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Ворона, П. (2017). АРХЕТИПНА СТРАТЕГІЯ ДОЛАННЯ СВІТОГЛЯДНОГО КОНФЛІКТУ: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ. Публічне урядування, (3 (8), 54-63. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/614