СОЦІОКОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

маркетинг у державному управлінні, державний маркетинг, новий публічний менеджмент, комунікативні технології, урядовий і політичний паблік рилейшнз, розвиток державного маркетингу

Анотація

Основним предметом аналізу в статті є передумови становлен- ня, напрями розвитку та соціокомунікативні аспекти державного маркетингу. Дослідження послідовно доводить, що становлення державного маркетингу відбувалось під впливом двох тенденцій: розвитку теорії та практики соціаль- них комунікацій та становлення нової парадигми публічного управління. До- слідники поділяють позицію, що комунікативні технології, насамперед уря- довий і політичний паблік рилейшнз, були ядром формування маркетингу в публічному секторі. Паблік рилейшнз у статті трактується як координуюча комунікативна стратегія у сфері публічного, зокрема, державного управлін- ня, як іманентна складова державного маркетингу. Доведено значення нових моделей публічного управління у формуванні теорії та практики державного маркетингу, зокрема концепції “нового публічного менеджменту”.

Посилання

Лікарчук Н. Державний маркетинг: фактори становлення / Н. Лікар- чук // Socialand Human Sciences. — 2015. — № 3 (07). — С. 65–78.

Ромат Є. В., Чаплай І. В. Основні шляхи маркетизації функцій дер- жавного управління в Україні / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публіч- не урядування. — 2015. — № 1. — С. 180–189.

Shapiro B. P. Marketing in Nonprofit Organizations / B. P. Shapiro // Journal of Voluntary Action Research. — 1974. — Vol. 3. — № 3–4. — P. 1–16.

Акимов Д. Основные типы социаль- ного маркетинга [Электронный ре- сурс]. — Режим доступа: http://cspracademygf.org/scientific_articles/marketing/article5/

Янбухтин Э. Х. Коммуникации в системе связей с общественностью как фактор формирования репута- ционного капитала: дис. ... канд. фи- лол. наук. — Москва, 2007. — 172 с.

Мантуло Н. PR в системі соціаль- них комунікацій: зміна статусу / Н. Мантуло // Освіта регіону. Полі- тологія, психологія комунікації. — 2012. — № 4. — С. 260–266.

Трунов А. А. Технологии “паблик рилейшнз” в трансформирующей- ся цивилизации модерна: автореф. дис. ... канд. филос. наук / А. А. Тру- нов. — Белгород, 2004. — 21 с.

Manuel Castells. Communication Power/ Castells Manuel [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.mediacoolhunting.com/archives/the-rise-of-mass-self-communication

Дацюк С. От идеологии к теории Интернет [Электронный ресурс] / С. Дацюк. — Режим доступа: http://www.zhurnal.ru/5/theory.htm

Papacharissi Z. The internet as a public sphere / Z. Papacharissi // New Media & Society. — 2002. — 4 (1). — P. 8–27.

Золотухін Е. Політичний маркетинг: багатозначність поняття / Е. Золо- тухін // Політичний менеджмент. — 2007. — № 5. — С. 13–22.

Siltala J. New Public Management: The Evidence Based Worst Practice? / Juha Siltala // Administration&Society. — 2013. — Vol. 45. — № 4. — P. 468–493.

Wilson, John. New Management of Public Services: The United Kingdom Experience / J. Wilson // Viešoji Politika Ir Administravimas. — 2004. — № 7. — P. 49–59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-26

Як цитувати

Іваницька, О., & Польська, Т. (2017). СОЦІОКОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ. Публічне урядування, (2 (7), 137-147. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/657