ОСНОВНІ ШЛЯХИ МАРКЕТИЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
маркетизація функцій, державне управління, концептуальний базис, сфера надання державних послуг, критерії, принципиАнотація
Досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впро- вадження та розвитку основних шляхів маркетизації функцій державного управління. Доведено невпинність процесу маркетизації діяльності органів державної влади, що, своєю чергою, зумовлює необхідність здійснення комп- лексного, системного аналізу основних критеріїв та принципів, які, виходячи з позиції “типового” громадянина, мають бути покладені в основу процесу маркетизації державного управління. Обґрунтовано вектори забезпечення та реалізації зазначених показників ефективності формування шляхів мар- кетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопільною згодою влади і громадянського суспільства як рівноправних партнерів. Унаслідок відсутності таких процедур і стандартів система держав- ного управління гальмує демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшого села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.
Посилання
Приходченко Л. Л. Організацій- но-правовий механізм забезпечення державного управління: теорети- ко-методологічні засади / Л. Л. При- ходченко // Розвиток системи дер- жавного управління в Україні. — 2003. — № 10. — С. 85–88. — Режим доступу: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2009-1/doc/1/09.pdf
Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 19.10.1973 р. № 2148-VIII (2148-08) .
Рубцов В. П. Про ще одну можли- вість участі громади у контролі й управлінні: [наук.-практ. посіб.] / В. П. Рубцов // Роль громадських організацій та інших неурядових структур у становленні та розвитку місцевого самоврядування в Украї- ні / [за ред. В. В. Кравченка]. — К.: Атіка, 2003. — С. 119–134.
Міжнародний пакт про громадянські та політичні права // Бюлетень Вер- ховного Суду РФ. — 1994. — № 12.
Другов А. А. Государственный марке- тинг как важный фактор совершен- ствования механизма управления социально-экономическими процес- сами в обществе / А. А. Другов // Маркетинг в России и за рубе- жом. — 2005. — № 4. — С. 101–107.
Петровская Н. Я. Маркетинг на служ- бе государственных органов Рос- сии / Н. Я. Петровская // Регули- рование внешнеэкономической дея- тельности и эволюция таможенной политики России: Тезисы докладов международной научно-практиче- ской конференции: в 2 ч. — М.: РИО РТА, 1996. — Ч. 1. — С. 126–134.
Новий словник іншомовних слів: близько 40 000 сл. і словосполучень / [Л. І. Шевченко, О. І. Ніка, О. І. Хо- м’як, А. А. Дем’янюк]; за ред. Л. І. Шев- ченко. — К.: АРІЙ, 2008. — 672 с.
Словарь по этике / [под ред. А. А. Гу- сейнова и И. С. Кона]. — [6-е изд.]. — М.: Политиздат, 1989. — 447 с.
Даченков И. Тенденции и перспекти- вы политического консалтинга в Рос- сии / И. Даченков // Рекламные тех- нологии. — 2008. — № 6. — С. 32–35.
Окландер М. А. Концепція маркетин- гової діяльності органів державно- го управління / М. А. Окландер // Труды Одесского политехнического университета. — 2002. — Вып. 1. — Режим доступу: http://www.nbuv. gov.ua/portal/natural/Popu/2002_1/7_2.htm