ФАКТОРИ, ЩО СПРИЯЮТЬ ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ПАРАДИГМАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
Анотація
У систематичному огляді акцентовано увагу на основних факторах, що обумовлюють інноваційний характер вищої освіти у ХХІ ст.
Посилання
Андрущенко В. П. Світанок Європи: проблеми формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ ст. / В. П. Андрущенко. — К.: Знання, 2011. — 1099 с.
Бордовская Н. В. Педагогика: учеб. для вузов / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. — СПб.: Питер, 2000. — 340 с.
Гальпєріна О. В. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз: автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03 ”Соціальна
філософія та філософія історії”. — К., 2003. — 17 с.
Калинюк И. С. Развитие высшего образования и экономика знаний / И. С. Калинюк, О. В. Куклин. — [2-е изд. испр. и доп.]. — М.: Новое изд., 2014. — 383 с.
Корсак В. В. Новий термін ”ноотехнології” та успішність фурсайтних проектів / В. В. Корсак // Актуальні пробл. наук.-технол. та інноваційної політики в
контексті формування загальноєвропейського наук. простору: досвід і перспективи: матеріали ХХІІІ Київ. міжнар. сипм. з науковозн. і наук.-техн. прогнозування,
м. Київ, 16–17 черв. 2010 р. — К.: Фенікс, 2010. — С. 357–360.
Курлянд З. Н. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. — [2-ге вид., перероб. і допов.]. — К.: Знання, 2005. — 399 с.