ФАКТОРИ, ЩО СПРИЯЮТЬ ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ПАРАДИГМАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
Abstract
In the systematic review that is given the attention on the major factors that lead in the XXI century innovative higher education is emphasized.
References
Андрущенко В. П. Світанок Європи: проблеми формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ ст. / В. П. Андрущенко. — К.: Знання, 2011. — 1099 с.
Бордовская Н. В. Педагогика: учеб. для вузов / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. — СПб.: Питер, 2000. — 340 с.
Гальпєріна О. В. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз: автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03 ”Соціальна
філософія та філософія історії”. — К., 2003. — 17 с.
Калинюк И. С. Развитие высшего образования и экономика знаний / И. С. Калинюк, О. В. Куклин. — [2-е изд. испр. и доп.]. — М.: Новое изд., 2014. — 383 с.
Корсак В. В. Новий термін ”ноотехнології” та успішність фурсайтних проектів / В. В. Корсак // Актуальні пробл. наук.-технол. та інноваційної політики в
контексті формування загальноєвропейського наук. простору: досвід і перспективи: матеріали ХХІІІ Київ. міжнар. сипм. з науковозн. і наук.-техн. прогнозування,
м. Київ, 16–17 черв. 2010 р. — К.: Фенікс, 2010. — С. 357–360.
Курлянд З. Н. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. — [2-ге вид., перероб. і допов.]. — К.: Знання, 2005. — 399 с.