ІСЛАМСЬКА КОНЦЕПЦІЯ СВІТОВОГО ПОРЯДКУ
Анотація
З кінця 70-х років ХХ ст. почав відбуватися процес так званого ісламського відродження, який мав цілий ряд причин як зовнішнього, так і вну-
трішнього характеру, що поступово переріс у подальшу політизацію ісламу, яка, в свою чергу, призвела до появи численних ісламських рухів та
організацій різноманітного напряму і ступеню радикальності, що знайшло своє відображення в ісламській концепції світового порядку, яка полягає в
створенні всесвітньої ісламської громади — умми і здійсненні заходів щодо поширення ідей ісламу в усьому світі.
Посилання
Донцов В. Е. Ислам в международных отношениях //Дипломатич. ежегодник. — 1997. — С. 62–89.
Жданов Н. В. Исламская концепция миропорядка. —М.: Междунар. отношения, 2003. — 568 с.
Игнатенко А. Расколотая умма в ожидании Судного дня. — [Електронний ресурс]. — Режим доступа: http://www. strana-oz.ru/?numid=14&article=642
Новый исламский мировой порядок. — [Електронний ресурс]. — Режим доступа: http://dic.academic.ru/dic.nsf/ ruwiki/451798
Пророченко Н. О. Основні принципи ісламської концепції світового устрою // Українська орієнталістика: Зб.
наук. праць викл. та студ. Ін-ту схід. мов Київ. нац. лінгв. унту і Нац. ун-ту “Києво-Могилянська академія“ / Київ. нац.лінгв. ун-т; Нац. ун-т “Києво-Могилянська академія“; Голов. ред. І. В. Срібняк. — К., 2007–2008. — Вип. 2–3. — С. 106–114.
Хантингтон С. Столкновение цивилизаций. — М.: ООО“Издательство АСТ“, 2003. — 603 с.
Шарипова P. M. Панисламизм сегодня. Идеология и практика. Лиги исламского мира. — М.: Наука, 1986. —137 с.
Watt W. M. Islamic Philosophy and Theology. — Edinburgh: Edinburg University Press, 1987. — 175 p.