ОСВІТА ЯК ЦІЛІСНИЙ ФЕНОМЕН РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Abstract
The modern world of globalization, integration and other processes significantly increase the role and importance of education in human development, improving its close relations with the public
References
Болонський процес: перспективи і розвиток в контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: монографія / за ред. В. М. Бебика. — К.:
МАУП, 2004. — 200 с.
Боянов Б. К. Парадигмы перемен в сфере высшего образования // Діалог цивілізацій: роль і
місце латентних структур в управлінні світом: матер. ІІІ Всесвітньої конф. (Київ, 28 трав. 2004 р.). — К.: МАУП,2005. — С. 85–113.
Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 17–18 квіт. 1996 р. — Ч. 1–4. — К., 1996.
Глобалізація і Болонський процес: проблеми і технології: кол. моногр. — К.: МАУП, 2005. —320 с.
Лебедева М. Политикообразующая функция высшего образования в современном мире / М. Лебедева // Мировая экономика и междунар. отношения. —2006. — № 10. — С. 132–141.
Лупански П. Этюды по экономике и анализ на образование / П. Лупански и др. — София: КИУ,1998. — 432 с.
Судаков В. И. Образование как специализированная институциональная система переходного общества / В. И. Судаков, М. С. Алиев, Д. И. Акимов та ін. / Уклад. В. І. Судаков, М. В. Туленков // Соціологічна наука і освіта в Україні: зб. наук. пр. — К.: МАУП,2000. — 403 с.
Panton J. Mc. Education — and Bits on the Side /J. Panton // Spiked — Culture. — 2001. — July 18.
Ritzes G. The Mc. Donaldizacion of Society /G. Ritzes. — Newburd Park: Pine Forge Press, 1993.