ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ НООПЕДАГОГІКИ У ХХІ СТ.
Анотація
Для успішнішого виконання власних завдань, ноопедагогіка має спиратися не лише на наявний комплекс досягнень гуманітарних наук та наук про суспільство, а й на найвищі результати тих точних наук, що досягли рівня дослідження мозкової діяльності, законів мислення, природи і призначення емоцій тощо.
Посилання
Корсак К. В. Соціально-філософський аналіз тенденцій розвитку тріади “людина – суспільство – освіта” на початку XXI століття 2006 р.: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / АПН України; Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 36 с. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://disser.com.ua/contents/8887. html
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-26
Як цитувати
КОРСАК, К. В., & ТАРУТІНА, З. Є. (2022). ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ НООПЕДАГОГІКИ У ХХІ СТ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (36), 211-213. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1440