MEANS OF CREATING NOOPEDAGOGY IN THE XXI CENTURY
Abstract
For more successful implementation of their tasks noopedahohik should be based not only on existing complex achievements of humanities and social sciences, but also the highest results of science that studies have reached the level of brain activity, the laws of thought, the nature and purpose of emotions, etc.
References
Корсак К. В. Соціально-філософський аналіз тенденцій розвитку тріади “людина – суспільство – освіта” на початку XXI століття 2006 р.: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / АПН України; Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 36 с. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://disser.com.ua/contents/8887. html
Downloads
Published
2022-05-26
How to Cite
КОРСАК, К. В., & ТАРУТІНА, З. Є. (2022). MEANS OF CREATING NOOPEDAGOGY IN THE XXI CENTURY. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (1 (36), 211-213. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1440