ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МАЙБУТНІМИ ПСИХОЛОГАМИ

Автор(и)

  • О. Л. ТУРИНІНА

Анотація

У контексті дослідження особливостей впливу ціннісних орієнтацій викладача на ставлення до студентів наведені дані результатів експериментального дослідження з цієї проблематики, проаналізовано види оцінювальних характеристик викладача щодо студентів, визначені типи педагогічної взаємодії та досліджені особливості ціннісних орієнтацій у педагогічному спілкуванні.

Посилання

Бодалев А. А. Личность и общение. — 2-е изд., перераб. — М.: Междунар. пед. акад., 1995. — 289 с.

Караковский В. А. Стать человеком. Общечеловеческие ценности — основа целостного учебно- воспитательного процесса. — М.: Республика, 1993. — 299 с.

Коломінський Н. Л. Соціально-психологічні проблеми підвищення ефективності професійної підготовки практичних психологів // Актуальные проб. проф. подготовки практич. психол. Сборник науч. трудов. Прилож. № 10 (15) к науч. журн. “Персонал”. — № 5 (59). — К.: МАУП, 2000. — С. 15—17.

Коломинский Я. Л., Плескачева Н. М., Заяц И. И., Мирахович О. А. Психология педагогического взаимодействия: Учеб. пособие / Под ред. Я. Л. Коломинского. — СПб.: Речь, 2007. — 240 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-26 — Оновлено 2022-06-14

Версії

Як цитувати

ТУРИНІНА, О. Л. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МАЙБУТНІМИ ПСИХОЛОГАМИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (38), 164-167. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1452 (Original work published 26, Травень 2022)

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають