ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Анотація
Досліджено поняття креативного мислення як філософської категорії, його ознаки, структури і тлумачення сучасними дослідникам. Систематизовано підходи до розуміння креативного мислення та окреслено їх відмінності, акцентовано значення рефлексії у структурі креативного мислення.
Посилання
Литвиненко С. Креативність як загальна здібність до творчості: сучасні підходи // Зб. наук. праць полтавського держ. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка. — Сер. “Педагогічні науки”. — Вип. 3 (50). — Полтава, 2006. — С. 215–219.
Березина Т. Н. Интеллект и креативность. — Эдип, 2008. — № 3. — С. 92–101.
Занков Л. Избранные педагогические труды. — М.: Педагогіка, 1990. — 315 с.
Ельконін Б. Д. Психология развития. Беседы с учителем. — М.: Просвещение, 2001. — 176 с.
Гальперин П. Я. Психология как объект науки. — М.: Просвещение, 1985. — 234 с.
Оконь В. Основы проблемного обучения. — М.: Просвещение, 1968. — 208 с.
Хуторской А. В. Педагогическая инноватика: методология, теория, практика. — М.: Изд-во УНЦ ДО, 2005. — 222 с.
Бакшаева Н., Вербицький А. Психология мотивации студентов. — М.: Логос, 2006. — 314 с.
Ляудис В. Методика преподавания психологии. — М.: УРАО, 2000. — 128 с.
Махмутов М. И. Теория и практика проблемного обучения. — Казань: Изд-во Казанск. ун-та, 1972. — 365 с.