СИНЕРГЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕДІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. В. ШКОНДА
  • А. В. КАЛЬЯНОВ

Анотація

Процес вдосконалення медійної освіти має починатися з розгляду основних підсистем її забезпечення та багатьох чинників, що взаємодіють на засадах синергетики. Чим гнучкіше реагує система освіти на специфічні умови, що постійно змінюються, тим ефективнішим є і саме управління цією сферою людського капіталу.

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. — 2002. — 23 квіт.

Граневська Н. Управління складними соціально-економічними системами в контексті синергетичної парадигми // Вища шк., 2008. — № 3. — С. 62–70.

Шконда В. В., Кальянов А. В., Давидов П. Г. Феномен синергетики: наука – общество – образование: Монография / Под ред. В. В. Шконда. — Донецк: Норд-Пресс, 2009. — 156 с.

Носков В. И., Кальянов А. В., Мирошниченко О. В. и др. Инновационные технологии в гуманитарном вузе / Под ред. В. И. Носкова. — Донецк: ООО “Лебедь”, 2002. — 288 с.

Тимошенко І. І., Соснін О. С. ХХІ століття: освіта протягом усього життя // Економіка і управління. — 2000. — № 4. — С. 39–49.

Носков В. І., Мирошниченко О. В., Кальянов А. В. Вища освіта у контексті євроінтеграції // Социальные, экономические, политические и психологические последствия глобализации в современном обществе: Матер. Всеукр. науч.-практ. конф., г. Донецк, 13–14 марта 2003 / Отв. ред. В. И. Носков. — Донецк: Донецк. ин-т управления, 2003. — С. 9–16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

ШКОНДА, В. В., & КАЛЬЯНОВ, А. В. (2022). СИНЕРГЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕДІЙНОЇ ОСВІТИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (34), 209-216. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1534

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають