ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ-ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • О. В. КРЕСТІНІНА

Анотація

Обґрунтовано психологічну модель невротичного переживання дитини, що включає п’ять основних компонентів. Виокремлено різновиди невротичного переживання, що знаходять свій вияв в умовах шкільної дезадаптації. Визначено різновиди переживань, пов’язаних із самоактуалізацією першокласників, що запобігають шкільній дезадаптації. З’ясовано внутрішні й зовнішні причини виникнення невротичних переживань у першокласників.

Посилання

Братусь Б. С. Христианская и светская психотерапия // Московский психотерапевтический журнал. —1997. — № 4. — С. 7–19.

Андрос М. Є. Психологічна готовність керівника школи до забезпечення психічного здоров’я особистості в навчальному закладі // Освіта і управління. — 1997. — № 1. — С.113–118.

Блейхер В. М. Словарь. Эпонимические термины в психиатрии, психотерапии и медицинской психологии. — К.: Вища шк. — 1984. — 447 с.

Кемпински А. Человек и невроз: Психопатология и психотерапия неврозов. — М.: Политиздат, 1977. — 256 с.

Маслоу А. Г. Дальние пределы человеческой психики . — СПб.: Евразия, 1997. — 430 с.

Оллпорт Г. В. Личность в психологии. — М.: Ювента, 1998. — 350 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла. — М.: Прогресс, 1990. — 368 с.

Хорни К. Наши внутренние конфликты. — М.: ЭКСМО-Пресс, 2000. — 560 с.

Широкова Г. А. Справочник дошкольного психолога // Сер. “Справочники”. — Ростов н/Д: Феникс, 2003. — 384 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

КРЕСТІНІНА, О. В. (2022). ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ-ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (34), 239-243. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1541