КРЕДИТНО-ВАРІАНТНА ТЕХНОЛОГІЯ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
Анотація
Розглянуто принципи кредитно-варіантної технології, умови її здійснення і роль педагогічної рефлексії в процесі створення креативного мислення у студентів.
Посилання
Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти: Монографія. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2007. — 352 с.
Махмутов М. И. Теория и практика проблемного обучения. — Казань, 1972. — 365 с.
Бакшаева Н., Вербицкий А. Психология мотивации студентов. — М.: Логос, 206. — 314 с.
Ляудис В. Методика преподавания психологии. — М.: УРАО, 2000. — 128 с.
Оконь В. Основы проблемного обучения. — М.: Просвещение, 1968. — 208 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-31
Як цитувати
ХАММ, О. (2022). КРЕДИТНО-ВАРІАНТНА ТЕХНОЛОГІЯ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (4 (35), 228-232. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1562