КРЕДИТНО-ВАРІАНТНА ТЕХНОЛОГІЯ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
Abstract
The author examines the principles of the credit-variant technology, the conditions for its implementation and the role of pedagogical reflection in the making of creative thinking among students.
References
Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти: Монографія. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2007. — 352 с.
Махмутов М. И. Теория и практика проблемного обучения. — Казань, 1972. — 365 с.
Бакшаева Н., Вербицкий А. Психология мотивации студентов. — М.: Логос, 206. — 314 с.
Ляудис В. Методика преподавания психологии. — М.: УРАО, 2000. — 128 с.
Оконь В. Основы проблемного обучения. — М.: Просвещение, 1968. — 208 с.
Downloads
Published
2022-05-31
How to Cite
ХАММ, О. (2022). КРЕДИТНО-ВАРІАНТНА ТЕХНОЛОГІЯ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (4 (35), 228-232. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1562