АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СТУДЕНТІВ-ЛІНГВІСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ
Анотація
Проблеми перевірки та обліку знань, умінь та навичок, методики організації та проведення тестів або контрольних робіт не втратили своєї актуальності. Контроль виступає невід’ємною складовою системи навчання іноземної мови і є органічно інтегрованим у цю систему. На відміну від власне навчання іноземної мови, метою якого є формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь, завданням контролю передусім є визначення та оцінювання рівня їх сформованості.
Посилання
Гапонова С. В. Сучасні методи викладання іноземних мов за рубежем // Іноземні мови. – 1998. – № 1 – С. 24–31.
Златогогорская Р. Л. В помощь будущему учителю иностранного языка. – Л.: Просвещение, 1978. – С. 39–46.
Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам. – М: Изд-во Моск. унта, 1986. – С. 149–156.
Комков И. Ф. Методика преподавания иностранных языков. – Минск: Вышэйш. шк., 1979. – 352 с.
Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігіч, Н. О. Бражник та ін. — К.: Ленвіт, 1999. — 320 с.
Петращук О. П., Петренко О. П. Поточний тестовий контроль у навчанні іноземній мові // Іноземні мови. – 1995. – № 3–4. – С. 16–19.
Снегирева Н. С. Тесты по немецкому языку. – М.: Айрис пресс, 2004. – С. 16.