КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Анотація
Розглянуто роль, значення та зміст різних видів компетентності майбутніх фахівців, визначено складові інтегральної компетентності, розроблено концептуальну модель досягнень фахівця у майбутній професійній діяльності, запропоновано диференційовану кваліметричну модель оцінки інтегральної компетентності, що враховує основні її різновиди.
Посилання
Розумний М. Соціальна некомпетентність та шляхи її подолання // Сучасна українська політика. Політика і політологи про неї. — Вип. 5. — К., Миколаїв, 2004. — С. 210–214.
Носков В. И., Кальянов А. В., Мирошниченко О. В. и др. Инновационные технологии в гуманитарном вузе / Под. ред. В. И. Носкова. — Донецк: ООО “Лебедь”, 2002. — 288 с.
Носков В., Кальянов А., Єфросиніна О. Компетентність як складова підготовки фахівців у вищому навчальному закладі // Соціальна психологія, 2006. — № 5. — С. 110–121.
Доклад международной комиссии по образованию, представленный ЮНЕСКО “Образование: сокрытое сокровище”. — М.: ЮНЕСКО, 1997.
Петренко Е. А. Компетентностный подход в подготовке специалистов к профессиональной карьере // Проблеми удосконалення форм і методів навчання. Нові технології навчання: Матер. наук.-метод. конф., м. Донецьк, 23–24 квіт. 2009 р. — Донецьк: ДонІЗТ, 2009. — С. 13–16.
Кіпень В., Коржов Г. Викладачі вузів: соціологічний портрет. — Донецьк: Астро, 2001. — 199 с.
Якість трудового потенціалу та управління трудовою сферою в Україні: соціальна експертиза: Моногр. / Кол. авт.: О. І. Амоша, О. Ф. Новікова, В. П. Антонюк, Л. В. Шаульська та ін. // НАН України, Ін-т економіки промисл. — Донецьк, 2006. — 208 с.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Пер. с англ. — М.: Когито-Центр, 2002. — 396 с.
Шишов С. Е., Агапов И. Г. Компетентностный подход к образованию: прихоть или необходимость? // Стандарты и мониторинг в образовании. — 2002. — № 2, март–апр. — С. 60–64.
Социальная компетентность. — СПб.: Детский кризисный фонд Гумерова, 1999. — 432 с.
Оліфер В. О. Діагностика професійної компетентності персоналу організації: когнітивний підхід // Наук. запис. Ін-ту психол.: У 3 т. — Т. 3. / За ред. С. Д. Максименка. — К.: Главник, 2005. — С. 256–259.
Митина Л. М. Учитель как личность и профессионал. — М., 1994. — 230 с.