КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Abstract
Roll, meaning and content of different kinds of competence of future specialists are examined, components of integral competence are determined, differential qualimetric model of integral competence estimation, which takes into account its basic varieties is worked out.
References
Розумний М. Соціальна некомпетентність та шляхи її подолання // Сучасна українська політика. Політика і політологи про неї. — Вип. 5. — К., Миколаїв, 2004. — С. 210–214.
Носков В. И., Кальянов А. В., Мирошниченко О. В. и др. Инновационные технологии в гуманитарном вузе / Под. ред. В. И. Носкова. — Донецк: ООО “Лебедь”, 2002. — 288 с.
Носков В., Кальянов А., Єфросиніна О. Компетентність як складова підготовки фахівців у вищому навчальному закладі // Соціальна психологія, 2006. — № 5. — С. 110–121.
Доклад международной комиссии по образованию, представленный ЮНЕСКО “Образование: сокрытое сокровище”. — М.: ЮНЕСКО, 1997.
Петренко Е. А. Компетентностный подход в подготовке специалистов к профессиональной карьере // Проблеми удосконалення форм і методів навчання. Нові технології навчання: Матер. наук.-метод. конф., м. Донецьк, 23–24 квіт. 2009 р. — Донецьк: ДонІЗТ, 2009. — С. 13–16.
Кіпень В., Коржов Г. Викладачі вузів: соціологічний портрет. — Донецьк: Астро, 2001. — 199 с.
Якість трудового потенціалу та управління трудовою сферою в Україні: соціальна експертиза: Моногр. / Кол. авт.: О. І. Амоша, О. Ф. Новікова, В. П. Антонюк, Л. В. Шаульська та ін. // НАН України, Ін-т економіки промисл. — Донецьк, 2006. — 208 с.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Пер. с англ. — М.: Когито-Центр, 2002. — 396 с.
Шишов С. Е., Агапов И. Г. Компетентностный подход к образованию: прихоть или необходимость? // Стандарты и мониторинг в образовании. — 2002. — № 2, март–апр. — С. 60–64.
Социальная компетентность. — СПб.: Детский кризисный фонд Гумерова, 1999. — 432 с.
Оліфер В. О. Діагностика професійної компетентності персоналу організації: когнітивний підхід // Наук. запис. Ін-ту психол.: У 3 т. — Т. 3. / За ред. С. Д. Максименка. — К.: Главник, 2005. — С. 256–259.
Митина Л. М. Учитель как личность и профессионал. — М., 1994. — 230 с.