МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)
Анотація
Зміст політичного дискурсу та поєднані з ним соціально-психологічні проблеми набувають все більшої актуальності серед проблем сучасних соціологічних та культурологічних досліджень. Досягнення та пошуки в цій сфері, зокрема в галузі вивчення впливів інформаційного простору на свідомість людини (особливо молоді), стають сьогодні необхідними для пізнання культури дискурсу в політичній галузі та підвищення ефективності цього дискурсу взагалі.
Посилання
Леонтьев А. А. Психология общения. — М.: Смысл; Издат. центр “Академия”, 2007.
Медіа. Демократія. Культура / За ред. Н. Костенко, А. Ручки. — К.: Ін-т соціології НАН України, 2008.
Общественные науки и современность. — 1993. — № 3. — С. 92.
Почепцов Г. Г. Имидж-мейкер. — К.: Изд-во Губерникова, 1995.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-08
Як цитувати
СУССЬКА, О. О. (2022). МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (22), 168-173. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1840