МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)

Authors

  • O. O. SUSSKA

Abstract

The subject of political discourse and connected with them socio-psychological problems have to become more and more actually as a matter of sociological and cultural science research. Investigations in the field of information sphere and its influence at the mass consciousness ( especially, at the consciousness of young people) become today also indispensable for the high level of political discourse and more efficiency of these process in the whole.

References

Леонтьев А. А. Психология общения. — М.: Смысл; Издат. центр “Академия”, 2007.

Медіа. Демократія. Культура / За ред. Н. Костенко, А. Ручки. — К.: Ін-т соціології НАН України, 2008.

Общественные науки и современность. — 1993. — № 3. — С. 92.

Почепцов Г. Г. Имидж-мейкер. — К.: Изд-во Губерникова, 1995.

Published

2022-06-08

How to Cite

СУССЬКА, О. О. (2022). МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (3 (22), 168-173. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1840