ВПЛИВ СИНДРОМУ "ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ" НА ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Л. М. КАРАМУШКА
  • Т. В. ЗАЙЧИКОВА

Анотація

Про наявність великої кількості стресорів у педагогічній діяльності давно вже відомо із за­рубіжних і вітчизняних досліджень. Професія пе­дагога насичена багатьма стресогенами, серед яких такі, як соціальна оцінка, невизначеність, повсякденна рутина тощо. Прояви стресу в ро­боті вчителя різноманітні і багаточисельні. Се­ред найрозповсюджених можна виокремити фрустрованість, підвищену тривожність, висна­женість і “емоційне вигорання”. Вітчизняні до­слідники до переліку стресових реакцій вчителів зараховують понад чотирнадцять різних проявів. Водночас зазначимо, що нині існує невелика кількість робіт, у яких досить повно розкриваєть­ся проблема стресостійкості вчителя, описуєть­ся різноманітність проявів професійного стресу в педагогічній діяльності, пропонуються шляхи його подолання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

КАРАМУШКА, Л. М. ., & ЗАЙЧИКОВА, Т. В. . (2024). ВПЛИВ СИНДРОМУ "ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ" НА ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 40-42. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4010

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають