КОНТЕКСТНО-МОДУЛЬНА СУБ'ЄКТ-ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ПРОГРЕСИВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • М. Ф. БАБІЙ

Анотація

Умови навчання у вищому закладі освіти більшою мірою, ніж у школі, вимагають від сту­дентів умінь самостійно організовувати власну навчальну діяльність, вміння вчитися. Важливо сформувати у них цілісну структуру діяльності у взаємозв’язку з усіма складовими її компо­нентів. Це допоможе слухачам знаходити прий­нятні способи організації всієї системи навчаль­них дій, які забезпечать ефективне засвоєння со­ціального досвіду. Уміння вчитися можна задати як ступінь оволодіння способами засвоєння цього досвіду, а конкретний зміст цього вміння роз­криватиметься шляхом виявлення складу і струк­тури дій, що входять у структуру цього виду ак­тивності. У такому разі актуальним завданням для викладачів у галузі культури розумової праці буде навчити студентів учитися. Вони мають ви­ступати не тільки в ролі джерел знань, а й у ролі консультантів з питань організації самостійних практичних дій студентів

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

БАБІЙ, М. Ф. . (2024). КОНТЕКСТНО-МОДУЛЬНА СУБ’ЄКТ-ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ПРОГРЕСИВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 43-45. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4011